![]() |
Citaat:
De kopstukken zullen opkomen voor het federale parlement en het klein grut voor de deelstaatparlementen. |
Citaat:
Normal puisque la Flandre chasse tous les immigrés, demandeurs d'asile, chômeurs, malades et autres pauvres de son territoire, les faisant atterrir �* Bruxelles et en Wallonie, terres d'accueil. Les fascistes flamands agissent ainsi pour protéger leur territoire des "untermensch" et sauvegarder la pureté de la race flamande, on a déj�* vu cela ... http://www.flamingants.skynetblogs.be Tis nu nog onze schuld ook. Subiet zeggen ze nog dat we de 'Untermenschen' in treinen stoppen en in verplicht opgelegde werkkampen in Wallonië vervoeren waar de arme Walen ze voedsel en onderdak bieden. "Kijkt in de spiegel eer ge een ander uitscheldt voor lelijk." |
Citaat:
|
Citaat:
lees elke week de reacties op het forum van lalibre of lesoir eens... zeer verhelderend :/ Dan valt dit forum nog ENORM goe mee :twisted: |
dubbel...
|
Citaat:
|
Citaat:
We gaan die dus eerst moeten wegstemmen. Wat een geluk dat het ACW het voor het zeggen heeft in de CD&V want anders zouden we ze nog niet weggestemd krijgen. |
Grappig. Blijkbaar worden redirects vanuit 't forum door de site geweigerd. Althans ik kan niet doorklikken vanuit het forum. Nieuw explorer venstertje maken, adres invullen.
Nog grappiger. Kijk eens onder "COMMENTAIRES" en dan onder "Fin de la récréation" hoe ze diene Victor Van Vosselaer bannen. Dan zijn onze moderators lieve jongetjes en meisjes. En als ik die onzin allemaal lees, dan begint mijn weerstand tegen een confederaal concept wel af te brokkelen. Blah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt meer kans om de lotto te winnen dan dat NVA dit avontuur overleeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft LDD tegen Vlaanderen? Wees nu één ogenblik eerlijk. Wat zegt JMD iedere keer tegen de koning, als hij uitgenodigd wordt? Alvast niets goeds voor Vlaanderen, want dan komt er geen tweede uitnodiging. Bovendien weet JMD dat er toch niets kan uitlekken van al wat hij tegen die tricolore paljas zegt. |
Citaat:
Aangezien er toch nix "uitlekt" uit het paleis, weet ik begod niet wat JMD zegt tegen Berke. Jij raad ook maar, me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
hoe verSLAAFd kan je zijn ??? ze kunnen heel hun Belgique houden. Vlaanderen Onafhankelijk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is er verkeerd aan een legalist te zijn? |
Citaat:
privileges, voorrechten (democratische remmen, transfers, oververtegenwoordiging etc ...) worden niet zomaar zonder geweld opgegeven. nooit, nergens ter wereld. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be