Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [I]Vlaanderen blijft jonger door nieuwkomers uit buitenland(hln) [/I] (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111446)

smiley 7 september 2008 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676099)
De 'pointe' van Uw betoog ontgaat me.... (nogmaals)

Kan U wat duidelijker zijn??????

Is het niet duidelijk genoeg misschien ? Het staat toch in het Nederlands geschreven ? Kijkt u misschien niet verder in de toekomst dan 4 jaar zoals politiekers ?

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=54

"geen mens staat boven een andere behalve in geloof"

alvinvdv 7 september 2008 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3675913)
Klopt. Zodra zij de kans hebben zullen zij ze helemaal herschrijven niet-moslims kunnen dan naar gelijke rechten fluiten.

Europe faces an enemy within its borders that will use European freedoms to take away the freedom of teh Europeans.

Chuck Colson

Bent U helderziend?
Ziet U dingen in de toekomst??

Kan U me verdere info geven over de cijfers van 'EuroMillions'????

smiley 7 september 2008 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676127)
Bent U helderziend?

Kent u de geschiedenis ? Kijkt u rond in de wereld waar moslims het voor het zeggen hebben ? Het is nooit anders geweest en het zal het ook nooit zijn. Dat is immers islam. U hebt het vaste vertrouwen in uw moslimvriendjes ? Ik niet. Ik ken islam.

Sla de waarschuwingen van ex-moslims niet in de wind. Voor politici zijn ex-moslims natuurlijk niet zo interessant als kiespotentieel...

"Ik ben dus de mening toegedaan dat de Islam in strijd is met de mensenrechten en een gevaar is voor de samenleving. En dat een hervorming van de Islam onmogelijk is aangezien alles in detail beschreven staat in de Koran en de Hadith of overleveringen van de Profeet. De Koran en de Hadith zijn een wederzijdse verduidelijking en vullen elkaar aan. De zogenaamde hervormers of gematigde moslims doen gewoon alsof een groot deel van de Koran niet bestaat. Ofwel proberen ze de waarheid te verdraaien omdat die het daglicht niet verdraagt.

De extremisten (Wahabi of Salafisten) of de ogenaamde “geradicaliseerde jongeren” gaan gewoon voor het hele verhaal. Indien men in het Westen de Islam toelaat en als godsdienst erkent, dan kan je deze mensen moeilijk verwijten dat zij van dit recht gebruik maken om dan ook de koran en de hadith effectief te gaan volgen.

Men vergeet dan dat de Islam niet enkel een godsdienst is maar ook een cultuur, een sociaal systeem, een wetgeving, een politiek systeem, een militair systeem, ... en dat deze moeilijk van elkaar te scheiden zijn. "

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

alvinvdv 7 september 2008 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3676132)
Kent u de geschiedenis ? Kijkt u rond in de wereld waar moslims het voor het zeggen hebben ? Het is nooit anders geweest en het zal het ook nooit zijn. Dat is immers islam. U hebt het vaste vertrouwen in uw moslimvriendjes ? Ik niet. Ik ken islam.

Sla de waarschuwingen van ex-moslims niet in de wind. Voor politici zijn ex-moslims natuurlijk niet zo interessant als kiespotentieel...

"Ik ben dus de mening toegedaan dat de Islam in strijd is met de mensenrechten en een gevaar is voor de samenleving. En dat een hervorming van de Islam onmogelijk is aangezien alles in detail beschreven staat in de Koran en de Hadith of overleveringen van de Profeet. De Koran en de Hadith zijn een wederzijdse verduidelijking en vullen elkaar aan. De zogenaamde hervormers of gematigde moslims doen gewoon alsof een groot deel van de Koran niet bestaat. Ofwel proberen ze de waarheid te verdraaien omdat die het daglicht niet verdraagt.

De extremisten (Wahabi of Salafisten) of de ogenaamde “geradicaliseerde jongeren” gaan gewoon voor het hele verhaal. Indien men in het Westen de Islam toelaat en als godsdienst erkent, dan kan je deze mensen moeilijk verwijten dat zij van dit recht gebruik maken om dan ook de koran en de hadith effectief te gaan volgen.

Men vergeet dan dat de Islam niet enkel een godsdienst is maar ook een cultuur, een sociaal systeem, een wetgeving, een politiek systeem, een militair systeem, ... en dat deze moeilijk van elkaar te scheiden zijn. "

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...ember_2007.jpg

smiley 7 september 2008 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676144)

Wat wil u daarmee zeggen ? Middeleeuwers die dank zij buitenlandse arbeiders en oliedollars (ook al dank zij buitenlanders) enkel slycrabbers hebben staan ? Denkt u omdat die skycrabbers en dure autos hebben dat die nu anders denken dan toen zij in hun tentje van de geiten en kamelenmelk leefden ? Denkt u dat moslims omdat zij hier zijn komen wonen niet meer de koran volgen ?

Ik doe dit omdat het zo in de koran staat voila ! En nu gij ! Denkt u dat de saoeider die in de skycrabber van new york vloog dat deed uit armoede en achterstelling ? Of die pakistaanse dokter die speciaal naar londen kwam overvliegen om voor zijjn allah te sterven in zijn strijd tegen de ongelovigen ?

alvinvdv 7 september 2008 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676144)

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Doha_Sheraton.jpg

Dezen kunnen zich op niveau ontplooien omdat ze niet met de Ameikaanse parasiet opgescheept zitten!!

Laten veelWesterse steden achter zich trouwens!!!

alvinvdv 7 september 2008 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3676153)
Wat wil u daarmee zeggen ? Middeleeuwers die dank zij buitenlandse arbeiders en oliedollars (ook al dank zij buitenlanders) enkel slycrabbers hebben staan ? Denkt u omdat die skycrabbers en dure autos hebben dat die nu anders denken dan toen zij in hun tentje van de geiten en kamelenmelk leefden ? Denkt u dat moslims omdat zij hier zijn komen wonen niet meer de koran volgen ?

Ik doe dit omdat het zo in de koran staat voila ! En nu gij !

Wat is een 'slyscrabber'???

smiley 7 september 2008 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676154)
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Doha_Sheraton.jpg

Dezen kunnen zich op niveau ontplooien omdat ze niet met de Ameikaanse parasiet opgescheept zitten!!

Laten veelWesterse steden achter zich trouwens!!!

U denkt dat die zich ontplooit hebben ???? Droomt u rustig verder.

alvinvdv 7 september 2008 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3676153)

Ik doe dit omdat het zo in de koran staat voila ! En nu gij ! Denkt u dat de saoeider die in de skycrabber van new york vloog dat deed uit armoede en achterstelling ? Of die pakistaanse dokter die speciaal naar londen kwam overvliegen om voor zijjn allah te sterven in zijn strijd tegen de ongelovigen ?

?????

alvinvdv 7 september 2008 21:54

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...ersfromTOP.jpg

Niet slecht voor kamelenmelkers! (zonder de Amerikaanse parasiet!)

smiley 7 september 2008 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676166)
?????

Het is niet omdat u een middeleeuwer in de 21ste eeuw dropt dat die plots 21ste eeuws denkt. U hebt met 'gelovigen' te maken die blindelings de koran en andere boekskes volgen. Geloven is niet hetzelfde als rationeel denken. Moslims kunnen perfect integreren, in de 21ste eeuw stappen als zij de islam verlaten. Mensen zoals Ehsan Jami bvb. Zulk een mensen zijn een verrijking voor onze samenleving.

alvinvdv 7 september 2008 21:55

Of deze 'geitenneukers'....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...kyline_001.jpg

alvinvdv 7 september 2008 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3676172)
Het is niet omdat u een middeleeuwer in de 21ste eeuw dropt dat die plots 21ste eeuws denkt. U hebt met 'gelovigen' te maken die blindelings de koran en andere boekskes volgen. Geloven is niet hetzelfde als rationeel denken. Moslims kunnen perfect integreren, in de 21ste eeuw stappen als zij de islam verlaten. Mensen zoals Ehsan Jami bvb. Zulk een mensen zijn een verrijking voor onze samenleving.

Zo middeleeuws gedragen ze zich toch niet????

ooit in Dubai geweest???;-)
(Ja zeker.... voor Uw 'veldwerk'???):-D:-D:-D:-D:-D:-D

smiley 7 september 2008 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676175)

Hetzelfde. Ga eens kijken of dat de niet-moslims daar dezelfde rechten hebben als moslims. Ga maar eens kijken of dat de islam daar in de politiek niets in de pap te brokken heeft. Ga eens kijken of dat de islam in Singapore de vrijheden niet fnuikt. Een middeleeuwer in een skykrabber (dank zij buitenlanders) blijft een middeleeuwer.

alvinvdv 7 september 2008 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3676182)
Hetzelfde. Ga eens kijken of dat de niet-moslims daar dezelfde rechten hebben als moslims. Ga maar eens kijken of dat de islam daar in de politiek niets in de pap te brokken heeft. Ga eens kijken of dat de islam in Singapore de vrijheden niet fnuikt. Een middeleeuwer in een skykrabber (dank zij buitenlanders) blijft een middeleeuwer.

Ik kan daar doen en laten wat ik wil!
Heel vrij.... lekkere wijn....

Ik spreek uit ervaring!!!!

alvinvdv 7 september 2008 22:02

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...-Skyline-1.jpg

Hier daarintegen, op de vlieghaven kwam ik een hele slimme tegen die mij paspoortstmpels van Jordaniê opmerkte.....
'Wat ga jij daar doen???'
(alsof dat hun zaak is!!)

Ik zeg: cultuur... 'Patra'....
Hij snapt er niks van....

Ik zeg dat 'Indiana Jones' daar is opgenomen... ruines enzo.....

Coolman!!!..... Stempeld ff m'n paspport af...

Arm Amerika!!!;-);-);-)

smiley 7 september 2008 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676180)
Zo middeleeuws gedragen ze zich toch niet????

ooit in Dubai geweest???;-)
(Ja zeker.... voor Uw 'veldwerk'???):-D:-D:-D:-D:-D:-D

Ik ben destijds in Dubai tijdens een tussenlanding uit het vliegtuig mogen stappen, militairen begeleidden de passagiers onmiddellijk naar winkeltjes met sieraden om te verkopen, bij elk winkeltje stonden knappe westers gekleedde arabische vrouwen (amai mijn ogen) Knappe vrouwen zijn het wel als ze hun sluiers niet op hebben tenminste. In de hoop wat mleer geld uit die sukkels van kafirs te kunnen kloppen (Met hun olie zuigen zij ons nog niet genoeg uit zeker ?) Na een toertje gedaan te hebben terug het vliegtuig in. Al die militiaren... naar gevoel. U denkt dat die in Dubai uw vrienden zijn ? U denkt dat islam uw vriend is ?

alvinvdv 7 september 2008 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 3676191)
Ik ben destijds in Dubai tijdens een tussenlanding uit het vliegtuig mogen stappen, militairen begeleidden de passagiers onmiddellijk naar winkeltjes met sieraden om te verkopen, bij elk winkeltje stonden knappe westers gekleedde arabische vrouwen (amai mijn ogen) Knappe vrouwen zijn het wel als ze hun sluiers niet op hebben tenminste. In de hoop wat mleer geld uit die sukkels van kafirs te kunnen kloppen. Na een toertje gedaan te hebben terug het vliegtuig in. Al die militiaren... naar gevoel. U denkt dat die in Dubai uw vrienden zijn ? U denkt dat islam uw vriend is ?

8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O
U was weer in een parallel universum?????????

smiley 7 september 2008 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676193)
8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O

De Amerikanen denken dat de Saoedis hun vrienden zijn :lol:
Jij denkt dat de islam uw vriend is :lol:

alvinvdv 7 september 2008 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3676193)
8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O

Het experiment in Zwitserland met de deeltjesverneller is pas overmorgen....
Nog even geduld!!

Smiley haar vliegtuigje is opgeslokt door een zwart gat en in een ander universum weer uitgespuwd.....:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Dit verkaard de waanbeelden!!!;-);-)

Mijn excuses!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be