![]() |
Citaat:
;-);-) |
Citaat:
|
|
'k Denk dat het eerder bedreigend is voor de moderne man als er geen vrouwelijke sexualiteitsbeleving is...
|
Citaat:
Mijn laatste ex bijvoorbeeld was even frigide als een blok ijs in een opgevoerde diepvries op de noordpool tijdens de laatste ijstijd. Van tijd tot tijd hou ik van een ijscreem maar meestal zit ik 's avonds graag in de zetel met iets warmers in de hand. Vandaar die ex o.a. :| |
Citaat:
van nieuw vlees warmen ze dan gewoonlijk wel weer op. |
Citaat:
Mja, misschien wel, maar veel meer dan 'lauw' zat er toch niet in. Het moet toch wel een verdoken lesbo geweest zijn, denk je niet? |
Citaat:
In sommige religies zal die eis er nog zijn ja. Maar ik denk niet dat dat in onze Westerse maatschappij nog heel relevant allemaal is. Of is dat iets waar mannen de overhand in willen houden ? Ik kan mij wel voorstellen dat er nog steeds een groot aantal mannen zijn die ergens een angst (groot woord)hebben voor een zelfzekere vrouw. Maar ik denk dat dat verder gaat dan het sexuele alleen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen dus nog een hele tijd mogen hopen dat mannen ooit 1 klein tipje van de vrouwelijke sluier zullen oplichten. |
Citaat:
Hoe maak je van ee hete kip een koud konijn? Door er mee te trouwen....:-P |
Citaat:
En ik denk dat dat inderdaad - zoals je zegt - in onze westerse maatschappij geen grote rol meer speelt. Die angst voor vrouwen, ik ken het niet. Ik weet wel dat het bestaat maar weet niet waar het vandaan komt. Onzekerheid over eigen mannelijkheid misschien? |
:cheer: De man is minderwaardig ... :cheer:
|
Citaat:
relatie ok. sex ok. maar van het moment dat ge er een wasmachien en tuinmeubelen mee moet gaan kopen hoeft het voor mij niet meer. |
Citaat:
Onzekerheid is iets dat bij iedereen voor kan komen. Misschien omdat de vrouwen steeds meer zelfvertrouwen kweken, meer op eigen benen staan en zo heel onafhankelijk worden, dat het bepaalde mannen toch een beetje angst inboezemt. Tijden veranderen, ook voor man en vrouw. ;-) Binnen 100 jaar zijn de rollen mss helemaal omgedraaid, man aan de haard en de vrouw de grote verdiener in huis. ;-):lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be