Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brandend Actueel: Politieke crisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=184)
-   -   Dewever: neen, kust gij de onze! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=112210)

lollysticky 21 september 2008 19:10

I like you, AyneRand !

van Maerlant 21 september 2008 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3703152)
Als franstalige kan ik je alleen maar bijtreden. Zeg maar non. Ik heb namelijk geen vlaams geld nodig. Dat kunnen de vlamingen beter besteden aan hun krapuul uit hun eigen stinkende lagere klasse. Ik heb geld zat, ik heb geen geld van stinkende vlamingen nodig.

Yeah, we weten het. Gij zijt 'rijk' :lol:

Fieseler 21 september 2008 19:23

Citaat:

Als franstalige kan ik je alleen maar bijtreden. Zeg maar non. Ik heb namelijk geen vlaams geld nodig. Dat kunnen de vlamingen beter besteden aan hun krapuul uit hun eigen stinkende lagere klasse. Ik heb geld zat, ik heb geen geld van stinkende vlamingen nodig.

Gij zijt ne Belgofoon naar mijn hart...gij laat tenminste de stinkende dieptes zien van uw racistische inborst tav anderstaligen.
Gij gebruikt tenminste geen sofismes om toe te dekken hoe gij neerkijkt op mindergegoeden van uw eigen of andermans volk.

Het enige detail dat ik in uw ontboezeming nog mis is de toegift dat al het geld van de rijke Belgofonen waarschijnlijk gestolen is uit de hoorn des overvloeds die Vlaanderen jaarlijks doneert aan de armen van uw volk en hun alzo nog armer en afhankelijker maakt.
Het is trouwens door mensen met uw ingesteldheid dat U tot het armste volk van de geïndustrailiseerde wereld behoort.

Maar dit volledig terzijde:
Ik zou zeggen: "Aynerand for president!"

Jan Meuleman 21 september 2008 19:37

Citaat:

Klagers hebben geen nood, maar geef de boffers een brood.

AyneRand 21 september 2008 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 3703159)
Yeah, we weten het. Gij zijt 'rijk' :lol:

Right. And I love it. Despising the lower classes is such a pleasure.

Jan Meuleman 21 september 2008 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3703219)

Doe de groeten aan Albert.

AyneRand 21 september 2008 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3703228)
Doe de groeten aan Albert.

Who cares about Albert? Jij? I'don't.

Jan Meuleman 21 september 2008 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3703233)
Who cares about Albert? Jij? I'don't.

Ken je dan Albert Freire niet? Maar sukkelaar toch.

van Maerlant 21 september 2008 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 3703219)

't Is goed jongen, ge zijt braaf. Mijnheer de Grote Bedrijfsleider :rofl:

lollysticky 21 september 2008 20:11

Dromen, zotten, leven, vreugde,... enfin... ge kunt de zin zelf vormen he :P

Depth of Field 21 september 2008 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3703262)
Dromen, zotten, leven, vreugde,... enfin... ge kunt de zin zelf vormen he :P

Van dik hout zaagt men planken?

-=EXCALIBUR=- 21 september 2008 20:26

Ach laat het maar doen. Morgen moet de bedrijfsleider zich weer gaan aanmelden voor z'n therapie. :-D

omaplop 21 september 2008 20:27

Citaat:

Ah een van die franstalige hautaine Brusselaars: ook een vader , moeder of grootouders die Vlaming waren zeker???

Waarom geef jij je eigen geld dan niet aan jouw eigen volk zodat die ook het geld van de Vlamingen kunnen missen? Maar ja, geld heeft de eigenschap dat het niet stinkt!!

Het Vlaams krapuul heeft er inderdaad genoeg van om de hautaine franstalige kaste verder van centen te voorzien en gebruikt het in de toekomst liever zelf om aldus de stank weg te werken!!!

-=EXCALIBUR=- 21 september 2008 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 3703285)
Ah een van die franstalige hautaine Brusselaars: ook een vader , moeder of grootouders die Vlaming waren zeker???

Waarom geef jij je eigen geld dan niet aan jouw eigen volk zodat die ook het geld van de Vlamingen kunnen missen? Laar ja, geld heeft de eigenschap dat het niet stinkt!!

Het Vlaams krapuul heeft er inderdaad genoeg van om de hautaine franstalige kaste verder van centen te voorzien en gebruikt het in de toekomst liever zelf om aldus de stank weg te werken!!!

Laat u niet opjutten. Het enige wat je moet doen als je je aangevallen voelt is op dat rode driehoekje klikken. Heb ik voor hem ook al eens gedaan. Als hij genoeg heeft gespaard pieren ze er hem hier af en dan is hij eindelijk van de lagere klasse - waar hij toch zo ziek van is - af.

omaplop 21 september 2008 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 3703304)
Laat u niet opjutten. Het enige wat je moet doen als je je aangevallen voelt is op dat rode driehoekje klikken. Heb ik voor hem ook al eens gedaan. Als hij genoeg heeft gespaard pieren ze er hem hier af en dan is hij eindelijk van de lagere klasse - waar hij toch zo ziek van is - af.

Laag gevallen is hij in ieder geval!!! En ik die dacht dat franstaligen "hoofs "
waren, maar als je de franstalige forums leest, ondervind je snel dat die o zo mooi taal , zeer krapuleus kan gebruikt worden.

Mr. Orange 21 september 2008 20:54

Het is nochtas simpel... Schuim de franstalige fora af en verzamel hun strafste uitspraken. Vertaal ze naar het Nederlands en publiceer ze.

Elke keer de Franstaligen het over hun "verdraagzaamheid" hebben, verwijzen we naar de desbetreffende publicatie.

Gwyndion 21 september 2008 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 3703366)
Het is nochtas simpel... Schuim de franstalige fora af en verzamel hun strafste uitspraken. Vertaal ze naar het Nederlands en publiceer ze.

Elke keer de Franstaligen het over hun "verdraagzaamheid" hebben, verwijzen we naar de desbetreffende publicatie.

Al gebeurd, http://forums.lesoir.be/

Jan Meuleman 21 september 2008 21:04

Citaat:

Zie http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=34

De Waal 21 september 2008 21:05

Citaat:

8O
of hoe we de rollen kunnen omdraaien:roll:

Het is nochtans simpel... Schuim de nederlandstalige fora af en verzamel de strafste uitspraken. Vertaal ze naar het Frans en publiceer ze.

Elke keer de nederlandstalige het over hun "verdraagzaamheid" hebben, verwijzen we naar de desbetreffende publicatie.

Diego Raga 21 september 2008 21:07

Citaat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroo...de_la_Tourette

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be