![]() |
Citaat:
2. N-Va en Vlaams Belang samen: dat kan een meerwaarde zijn als een aantal figuren met maatschappelijk belang er zich toe verbinden om als bindmiddel te dienen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Here jezus, alstublieft niet 8O die partij moet doodbloeden, zo snel mogelijk, zodat links eindelijk kan herademen. |
Citaat:
|
Citaat:
dat stap-voor-stap-gedoe is totaal irrelevant in het intellectueel overwicht dat ik meen te identificeren. ;) |
Citaat:
ik kan iemand die vasthoudt aan een compleet foute taktiek om zijn strategie te bewerkstelligen moeilijk intelligent vinden |
Citaat:
Even terzijde, als ik Valkeniers hoor zeggen "ik ben ethisch conservatief en economisch liberaal", dan heeft die man alvast geen jota begrepen van conservatisme, noch van liberalisme. De marxisten zijn verslagen in datgene waarin ze verschillen van de liberalen: de wijze van allocatie. In het cultureel discours zijn ze identiek en daarin vinden ze mekaar ook. Aangezien dat marxisme geen optie voor de toekomst meer is in wat het verschilt van liberalisme, is DE vijand van vandaag en morgen het liberalisme. En dat merken we dan ook steeds sterker sinds de val van het communisme. Dat schreeuwerig Wilders/Dedecker-gedoe (elk op zijn eigen specificiteit, en je kan Dewinter ook in dit rijtje zetten de laatste jaren) is een mix van symptoombestrijding, uiting geven aan maatschappelijke frustraties, incoherente denkschema's,... maar op geen enkel vlak ook maar in de verste verte een begin van oplossing voor problemen. |
Citaat:
Maar nog eens, daarover heb ik het dus helemaal niet. |
Citaat:
ik begrijp dat ze geen vertrouwen hadden in het overleg, volkomen terecht overigens ... maar die timing ???? natuurlijk hadden ze dat nog een half jaar moeten uitzingen !!!! welk een partij stapt er nu uit op meer dan een half jaar voor de verkiezing, zonder tastbaar resultaat ??? daardoor vergooien ze waarschijnlijk hun enige echte prestatie : en dat is dat ze het communautaire op de voorgrond hielden ... |
Citaat:
:lolabove: Het enige wat de N-VA heeft aangetoond is dat het Vlaams Belang al dertig jaar lang, en als enige partij, gelijk had met te zeggen dat de Belgique nooit kan en zal functioneren. Om dat aan te tonen hadden we mooiprater Dewever niet nodig. De geschiedenis zal aantonen dat mannen als een Dewever het bestaan van België gerekt hebben. |
Citaat:
|
het veebee heeft helemaal niks aangetoond. Het veebee heeft alleen wat staan brullen als debiele circusfreaks aan de zijkant.
|
Citaat:
voorts vind ik uw omschrijvingen wel amusant, zeker als die komen van iemand die marginaal links combineert met marginaal vlaams |
De flaminganten komen alweer niet overeen ....... what's new pussycat ooohoooohooooh :lol:
|
Zijn dubbelnicks om bans te omzeilen nu toegelaten of niet? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Blokkers die afgeven op NV-a en vice versa , blokkers die afgeven op Vlaamsgezinde cdnv'ers als zijnde debielen (sic) in het subforum binnenland, nva-ers en blokkers die lachen met linkse flaminganten die dan weer op hun beurt het VB belachelijk maken als zijnde "circusfreaks die aan de zijkant staan te brullen" (tkomt niet van mij , hé :wink: ) Enzov... enzov... Face it , voor iemand die daar niks mee te maken heeft is het de laatste tijd hier echt comedy capers. |
Citaat:
|
Citaat:
Vaak zit onder de huid in die discussies juist het verschil tussen niet en wel flamingant (als je dat al ziet als synoniem voor Vl-nationalist natuurlijk). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be