![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En gaat u nu over de VMO beginnen om de aandacht af te leiden van het feit dat NSV géén wapens en dergelijke bijhad ??? Er waren er blijkbaar geen , zelfs geen brandblusser die ze konden gebruiken in geval van brand , die werden immers door de linkse vernielers ook al leeggespoten ...:? |
Citaat:
Het zijn stuk voor stuk relschoppers en vechtersbazen, of ze nu Were Di, Voorpost of VMO heten, maakt geen enkel verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
Voorpost kwam helemaal niet in de plaats van de VMO, Voorpost bestond al meer dan 5 jaar voor de VMO veroordeeld en ontbonden werd |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Jammaar, wacht eens even, jij zei dat er foto's waren :? Trouwens, zoals we hier al gehoord hebben zijn er héél veel foto's gemaakt (veel flitsen), waarom hebben we die dan nog niet te zien gekregen? Zoiets zouden we nochtans snel door onze strot geduwt krijgen. Ik verschiet er trouwens weer niet van dat jij, Groentje, toevallig weer iemand kent die neutraal is en alles gezien heeft :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En heb je ook verder gelezen dan mijn aanspreking? Of ga je mijn vraag ontwijken? |
Citaat:
tja, uw Belgie vond het nodig om de VMO te verbieden hé, met een van de pot gerukte aanklacht van privé-militie dan nog ! (en dat terwijl er nooit met wapens geoefend werd, toch één van de voorwaarde om van een privé-militie te kunnen spreken ... zoniet kan je elke muziekkapel verbieden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Wim Maes :cheer:
want dat mag toch ook wel eens ! |
Citaat:
|
Citaat:
goed dat we de vakbongt nog hebben om op te komen voor de vrijheden van de burgers hé Piet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt en op den duur geloofde dat hé |
Citaat:
Je kan dan wel zeggen dat "la face cachée du Vlaams Blok" "linkse" propaganda is, de beelden die erin voorkomen zijn niet gemanipuleerd en liegen niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be