![]() |
Er wordt trouwens heel veel nonsens verteld over het De Coninckplein. Er zijn weinig marokkanen, rond het plein wonen vooral afrikanen, aziaten en oost-europeanen en een handvol turken. En ook nog steeds heel wat 'eigen volk', maar dan van die sociale klasse die van niemand ook maar enige aandacht krijgt. Met een inkomen van rond de armoedegrens ben ik hier nog een van de rijksten.
Zever dus niet over dingen waar ge niks van af weet eh, kom hier eens een jaar wonen en spreek d�*n. |
Citaat:
|
Citaat:
en de roerende voorheffing die de ontvangers daarop betalen wilt ge dat nog eens belasten waarom pakt ge die mensen hun kapitaal niet ineens af ? sluit al die bedrijven toch ! t zal dan wel gedaan zijn met geld af te pakken van de werkmensch ! |
Ik moet eigenlijk eerlijk zeggen nu dat ik in Antwerpen woon dat ik mij meer stoor aan joden dan aan enig ander volk :roll:
Ah ja en ik kan het ook wel krijgen van die verzuurde mensen die een zwangere vrouw met hoofddoek niet eens laten zitten op de tram :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijkbaar wel.
Iedereen zit hier maar wat te zeveren over deze buurt, Gij komt blijkbaar hoogstens "op tien minuten" van hier. ik wóón er. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Pelgrim woont op het Koninksplein :cheer: wou je een standbeeld of zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be