![]() |
En Leuven loopt met dit weer weer vol met laarsjesdragende mooie dames. 8-)
(wel gevaarlijk voor de verkeersveiligheid) (enfin... toch als ik achter het stuur zit) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hoe zit het nu? Al mijn plaatsen kwijt zeker? ;-)
|
Dit zijn de eindkoersen voor 2008:
- de Bel-20: 1908.64 - de NY-DJ-Industrial Avg (Dow Jones): 8776.39 - de koers van de EUR in USD: 1,402 - de Brent Crude Oil $/barrel (spot price): 36.82 - de Forex Gold Index $/ons: 869.75 Op basis van deze koersen (en volgens de berekeningswijze bepaald in de OP) krijgen we de volgende rangschikking: 1 Straddle 50,63 2 cor 102,74 3 Dronkoers 107,83 4 largo_w 119,83 5 BigF 139,19 6 Gun 145,13 7 La Chunga 152,32 8 Firestone 166,86 9 Jozef Ostyn 210,17 10 Scherven A. Mok 1448,26 Straddle had echter wel het voordeel dat hij slechts twee weken voor de deadline zijn voorspelling maakte. De "winnaar" lijkt me dus cor, met Dronkoers op de tweede plaats. Iemand die gewoon de koersen van 31/10 zou hebben overgenomen zou tussen cor en Dronkoers zijn geëindigd. Gelukkig en voorspoedig nieuwjaar iedereen! |
:cheer:
|
:cheer: :cheer: :cheer:
Met mijn nederige dank aan berekeningster en de hoop dat 2009 beter zal evolueren dan 2008. Helaas zal dit, afgezien van een ijdele hoop einde 2009, ongegrond blijken. |
een vierde plaats :( daar ben ik niet content mee hoor ;-)...
|
Citaat:
|
Dronkoers, ik stuur je wat er overblijft van mijn spaarcentjes op ! Beleggen die zooi !
Maar ja...dan belegt hij het waarschijnlijk in bakken Duvel, combatshoes en een lading CD's met zware metalen :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: LEEGGOED :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet dat zo bekijken: Straddle is een pro, en heeft pas laat zijn voorspelling gepost. cor haalt zijn informatie in de sterren (of zoiets, dacht ik toch). Dronkoers speelt op het forum de zatlap, maar is irl een yuppie die al jaren handelt in derivaten op derivaten op derivaten, en opties en futures daarop. Jij bent dus de morele winnaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij zijt nog gekker dan dat ik dacht ;-) |
Citaat:
:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be