Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik ben het beu! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114212)

piraat 31 oktober 2008 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 3778187)
Heeft Swa Cauwenbergh weer een nieuw pseudoniem ofzo?

Berichten die beginnen met "ik ben geen racist, maar" zijn overigens nooit de moeite waard om verder te lezen.

Jij leest alleen de berichten van mensen die direct duidelijk aanduiden racisten te zijn ? Zoals jezelf ? Of zit je aan de andere zijde ? Antifas of zo ?

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus (Bericht 3778745)
En u vindt het normaal dat er zones zijn waar de politie niet meer durft te komen?

Ik weet persoonlijk dat er buurten/straten zijn in Brussel waar de politie zich liever niet meer begeeft en dat omdat ze daar de allochtonen niet meer de baas kunnen. Dit is een feit!

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3778026)
de ogen gaan open , langzaam maar zeker

De één al wat rapper dat de ander! ;-)

piraat 31 oktober 2008 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3778421)
Als ik nu zeg dat die ooit allemaal binnengehaald of gelokt zijn om onze vuile werkjes op te knappen, is dat dan misplaatst?

Vooral een onnozele opmerking. Je weet zelfs niet WIE die gasten binnengehaald heeft blijkbaar. En evenmin WAAROM.

piraat 31 oktober 2008 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778516)
Ik woon in een straat met 50%. Ik haat ze niet. Ze haten mij niet.

Ah, men tolereert je ? Dat is al heel wat in je eigen land nietwaar ? Bravo hoor !!

Patsy Stone 31 oktober 2008 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3778749)
waarom denk je bij pedo sebiet aan pastoors ?

Omdat de katholieke kerk nogal een kwalijke reputatie heeft op dat vlak?

filosoof 31 oktober 2008 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces (Bericht 3778751)
Ik weet persoonlijk dat er buurten/straten zijn in Brussel waar de politie zich liever niet meer begeeft en dat omdat ze daar de allochtonen niet meer de baas kunnen. Dit is een feit!

Of de opgegeven reden de juiste is zou ik in het midden laten;-)

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778516)

Hoe weet jij met 100% zekerheid dat ze jou niet haten?

Als het is omdat ze vriendelijk zijn waarschuw ik je maar want dan ben je wel heel naiëf moet ik zeggen. Vroeg of laat zul je dat nog wel ondervinden.

Niets is wat het lijkt...

piraat 31 oktober 2008 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778529)
Wanneer was je er laatst?

In april dit jaar. Trekt daar op niets meer in Brussel. Vroeger ging ik nogal eens uit in de buurt van de Gare du Midi, da's gedaan nu. Ik zet daar geen poot niet meer als ik er niks te doen heb. Strontbuurt geworden ! De rest van de stad is niet beter.

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778762)
Of de opgegeven reden de juiste is zou ik in het midden laten;-)

Waarom zou je het in het midden laten.

Twijfel je dan dat dit de reden is?

piraat 31 oktober 2008 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3778749)
waarom denk je bij pedo sebiet aan pastoors ?

omdat pastoors me aan imams doen denken.

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3778765)
In april dit jaar. Trekt daar op niets meer in Brussel. Vroeger ging ik nogal eens uit in de buurt van de Gare du Midi, da's gedaan nu. Ik zet daar geen poot niet meer als ik er niks te doen heb. Strontbuurt geworden ! De rest van de stad is niet beter.

Wa vindt ge van de buurt achter het Noordstation? :lol:

FDM 31 oktober 2008 23:00

een rustige straat inderdaad , door de vele schotelantennes kan de wind er niet meer door

Patsy Stone 31 oktober 2008 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3778769)
omdat pastoors me aan imams doen denken.

Slechte ervaringen gehad als koorknaap?

kamiel spieces 31 oktober 2008 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3778765)

Er zijn buurten in Brussel als je daar doorrijdt ' s nachts, dan waan je jezelf precies in een na oorlogse periode. Overal allochtonen op straat en vuil dat overal rondslingert en dat in combinatie met oude versleten straten en gebouwen.

Jukes 31 oktober 2008 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus (Bericht 3778739)
Goed geformuleerd. Toch bizar hoe realiteitszin als verzuring wordt bestempeld.

En hoe die absoluut niet-verzuurde mensen mét realiteitszin door de politici die de boel hebben laten verzieken 'mestkevers' worden genoemd. Noch meer bizar is het dat honderdduizenden burgers zich 'mestkever' laten noemen zonder dat er een revolutie uitbreekt. Of: hoe slap kan een volk worden?

'El teniente Don Gustavo', zoals ze mijn stiefvader in de Spaanse burgeroorlog noemden, draait zich om in zijn graf.

kamiel spieces 31 oktober 2008 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jukes (Bericht 3778780)
En hoe die absoluut niet-verzuurde mensen mét realiteitszin door de politici die de boel hebben laten verzieken 'mestkevers' worden genoemd. Noch meer bizar is het dat honderdduizenden burgers zich 'mestkever' laten noemen zonder dat er een revolutie uitbreekt. Of: hoe slap kan een volk worden?

Heel slap!

Jazeker 1 november 2008 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3777993)
Thank god voor politics.be, kunnen de verzuurden toch nog ergens terecht om hun haat en frustratie te ventileren.

Jij kan het weten.

Blaft 1 november 2008 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces (Bericht 3778784)
Heel slap!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jukes (Bericht 3778780)

'El teniente Don Gustavo', zoals ze mijn stiefvader in de Spaanse burgeroorlog noemden, draait zich om in zijn graf.

Heel sterk!;-)

kamiel spieces 1 november 2008 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus (Bericht 3779270)
Heel sterk!;-)

Heb je het op ons of op het volk? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be