![]() |
Citaat:
|
De dag dat ze mij een goede job aanbieden stop ik met werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sowieso niet
goed zo tleven is meer dan werken alleen hoor |
Citaat:
|
iteraard hangt het ervan af wat mn job inhoudt eh.
Als manager, mandataris ed; graag, uiteraard. Als arbeider; nooit. Ik heb ooit als arbeider gewerkt, het is te zeggen; enkele weken als jobstudent tussen de arbeiders. Ik vond het verschrikkelijk het werk dat zij elke dag moesten doen, en ik vond het vooral geestdodend, en lichamelijk afmattend. Ik kan me goed voorstellen dat menig arbeider voor zn 60ste uitgeblust is. Met de job die ik nu doe zou ik wel tot mn 65-70 ste vohouden. eigenlijk is het logiwsch eh: als men graag zn job doet, en men haalt er voldoening uit, dan kan men dit veel langer uithouden. |
als ik werk ben ik niet alleen,dus ....
|
[quote]
Citaat:
Ik wil die hollandse zanger overtreffen die zong voor hitler en de kampbeulen, en op zijn honderenvier nog altijd optreedt. |
met veel thuiswerken en 4/5? als ik gezond blijf, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee nee, die echte home-bread kampbeulen van Dachau. |
Citaat:
Dat deze weggever niemand heeft opgemerkt...:-P |
Citaat:
Ze is trouwens gestorven op haar 93-ste, net toen ze voor het eerst haar pensioen opstreek... Wat is de betekenis van het rood? |
De meesten moeten er niet tot hun 93 voor opdraaien...
Het rood? Er zijn hier toch meerdere spitsvondige grapjassen dat het me verbaasde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen! Als ik tot mijn 65 jaar blijf werken, heb ik 52 jaar gewerkt en dat is voldoende lijkt mij, als ik al zo oud mag worden teminste.
|
Ma afin, doet iedereen zijn job met zoveel tegengoesting ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be