![]() |
7/10
Fouten: Juan Lozano - Gouden shcoen 3 - Will Tura Temperatuur - Vrouwen |
Citaat:
Dat waren die 3 die ik wél goed had :-P |
1 Bijlage(n)
8-)
|
Spannende finale, het scheelde geen haar.
|
ook iemand gezien hoe zielig lieven verstraete deed? Bij de laatste vraag (de filmpjes ronde) toen Freek aan slag was, fluisterde hij (je kon het juist horen toen de camera wegdraaide) "Freek, laat nog ééntje open zodat wij samen de finale kunnen doen" >_> Hij deed in al de afleveringen al ambetant vond ik; die vent zijn haantje-de-voorste gedrag irriteerde me :/
congratz voor freek tho :) |
Knappe jonge winnaar, proficiat Freek :-)
Complete finale gemist, maar hoop ze later nog te zien opduiken op youtube ofzo. Schijnt spannend te zijn geweest met enkele seconden verschil. En ook maar goed dat Bart veroren heeft, zou zijn politieke geloofwardigheid geen goed hebben gedaan. We hebben nu wel meer de mens achter de politeiker leren kennen en hij heeft ons goed kunnen doen lachen. Maar een gans jaar eraan herinnerd als winnaar van een telivisiespelleke, da zou hem meer in de weg staan dan helpen denk ik. |
Ik heb geen TV, en heb dus ook niets gezien. Toch spijtig dat Bart niet gewonnen heeft. En als je de reacties op de site van de Standaard leest...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is mij vaak opgevallen, ook buiten de finale. Toch een dikke proficiat voor Braeckman.
|
"De slimste mens ter wereld"
Wat een hoop misplaatste egotripperij, zeg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal wss ook de enige geweest zijn ;-) |
ik kan meestal op alle vragen max 2 antwoorden geven, maar das dan ook alles :P
ik lees geen Dag Allemaal of Goedele voor die 'weetjes' op te vangen :) |
Citaat:
|
ook in Wallonië weten ze het ondertussen:
http://www.lesoir.be/culture/medias/...6-688579.shtml je moet echt eens lezen, de minachting voor Vlaanderen druipt er weer van af. Citaat:
|
Citaat:
Ik noem geen namen. Zo ben ik niet. De auteur van dat stukje heeft natuurlijk gelijk. Al dat gedweep met BV's die in het buitenland geen zak voorstellen, maar in eigen land als volkshelden op de schouders worden gedragen - het is er allemaal zwaar over. Tegelijkertijd heeft hij ongelijk zich daarin druk te maken. Aan de folklore herkent men het volk. En je kunt grootse dingen doen op kleine schaal. Er speelt ook een zekere jaloezie wellicht: de helden van de meeste Walen wonen nu eenmaal niet in Wallonië (maar ook niet verder dan Frankrijk). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be