![]() |
Citaat:
en tegelijkertijd je kids wil ondergedompeld zien in een zorgvuldig gedecoreerd droomwereldje van knuffels, tiktakkonijntjes en snoepgoedkleurtjes. |
Citaat:
|
Hier staat nog waat meer achtergrondinformatie:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF07022009_034 Als dit correct is, vind ik het ontslag zeker overdreven. Ook al vind ik dat de werkgever principieel gelijk heeft, de reactie is belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet bij de peuters dus, bij de ouders. :lol: |
Ik vind dat je niet met zo'n t-shirt in een crèche gaat werken. Je weet nooit dat er kinderen zijn die daar slecht op reageren. Op je eerste dag heb je ook nog geen vertrouwensband met de kindjes. Een doodzonde is het niet, maar het is niet slim, ik zou toch voor een ander t-shirt gekozen hebben.
Maar als het is gebeurd zoals in de link die kiko geeft, is het "ontslag" wel compleet van de pot gerukt. Gewoon de dag nadien terugkeren met een neutraal t-shirt en eens babbelen met de ouders die slecht gereageerd hebben moet volstaan. |
1 Bijlage(n)
Schip Ahoy!
Deze vrijdag was er een feestje op het kinderdagverblijf het Mereltje. Met professionele sminker erbij! Tijn helemaal trots In tempore non suspecto : |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft daar voor de rest niets achter te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij draagt u hetzelfde type kleren als: Marc Dutroux Michel Fourniret Freddy Horion Gie Laenen Michel Lelièvre Vincent Martin Andras Pandy |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn vooral de ouders die daar aanstoot nemen. Ik heb eerder al gezegd dat ik elke jaar 4-5 jarigen met hun ouders op Graspop zie. Volgens uw theorie zouden die allemaal nachtmerries moeten hebben na Graspop. :lol: Ik denk het niet aan hun blijde gezichten te zien. |
Citaat:
Har Har ![]() Aan al de overgevoeligen: Grow up or Fuck Off. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be