![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=NW0mieRXHJw |
Citaat:
En ik maar denken dat dat het basisbeginsel van elke regering was. Zeg nu zelf, zou het niet wat vreemd zijn dat een pas verkozen Vlaamse regering haar tijd en werkmiddelen gelijkmatig zou spreiden over alle landen en mensen op de planeet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag nooit je bestaansreden verloochenen. Want iets meer naar de bevolking luisteren is een slechte zet? Neen, hun bestaansreden aanpassen was een slechte zet. En vooral bezig met hun eigen macht. Dat doen alle politiekers vrees ik. |
Citaat:
Citaat:
"Eigen volk eerst" is een volkomen natuurlijk gevoel, eigen aan mensen die voor hun EIGEN cultuur respect tonen en durven vragen. Zowat iedereen heeft zich er ooit schuldig aan gemaakt; zelfs uw eigen mamaa, monsieur Henri1, toen je pas was geboren vond zij de andere babiekes op de afdeling ook schoon zenne :) Maar, ge raadt het nooit, het was toch wel U die ze de papfles gaf zeker !! Inderdaad !!! Eigen baby eerst !!! Noorman |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ze nu nog hanteren in een met woorden afgezwakte versie. Hoe kunnen we zinnig discussieren als U alles op deze manier wegwuift ? |
Citaat:
De partij waar u over ligt te zeveren bestaat niet eens meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Vrt is een staatszender en zou moeten trachten neutraal te zijn.
En niet bepaalde politieke partijen voortrekken en andere achteruitstellen. Als de leiding van de VRT aan politiek wil doen, dan zouden ze zich beter aansluiten bij een politieke partije en opkomenn met verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ofwel nodigt vrt alle politici uit voor spelprogramma's uit , ofwel geen.
Er zullen altijd wel apen zijn die van de publiciteit gebruik maken om sympathiek over te komen .. zeker met de aankomende verkiezingen in het achterhoofd. Misschien is het ook niet slecht een sperperiode voor politici op tv-spelletjes te verplichten. Let wel ik heb het over spelletjes programma's dus niet over praatprogramma's daar is het beste dat alle partijen aan bod komen (en hen liefst het vuur aan de schenen wordt gelegd !!), dit enkel indien dit programma dan als aux-serieux mag/wil genomen worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be