![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Af en toe kan het goed doen te beseffen dat de Amerikaanse visie op de wereld niet de enige mogelijke is. De Russische generaal Ivashov, hoofd van de Russische strijdkrachten ten tijde van 11 september en thans vice-voorzitter van de Academie voor geopolitiek, doet nog veel gewaagdere uitspraken (maar de logica is van ijzer): http://www.theatrum-belli.com/archiv...iale-a-et.html |
Citaat:
Er is dus een Russische generaal die nòg gewaagdere uitspraken doet dan Kallikles. Nog altijd geen bewijs, maar toch genoteerd. |
Citaat:
In linkse (tegennatuurlijke) kringen mag een Afrikaan dan ook geen zwarte meer genoemd worden. Het woord en de betekenis etnisch moet uit onze ziel en woordenschat gebannen worden. |
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...lfbedrog.dhtml 'nodeloos' ?? Vergeet ook niet dat de vakbonden (respectabel op zich) bastions zijn van belgicisme 2) twee generaties? Sommigen linkse, rebelse jongeren uit die tijd liepenhoog op met Mao en zelfs met Pol Pot!! 3) Ik meen dat België niet meer werkt omdat de twee gemeenschappen steeds verder uit elkaar groeien. BDW is ongetwijfeld een verstandig man, maar zelfs strategisch genie kan dat hoogstens in de verf zetten, en dan een strategie uitwerken voor de nodige hervorming. Ik betreur ook ten zeerste dat het resultaat van de strategie van BDW 0,0 is. Hij verklaarde zelf onlangs: op geen enkel ogenblik is gebleken dat de Franstaligen tot een ernstige staatshervorming bereid zijn. CD&V de kartelpartner was ook niet bereid daar de nodige besluiten uit te trekken. Dat is duidt toch jammer wel op een totale mislukking van zijn strategie. Wat is zijn besluit? Wat is de volgende strategie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was vroeger ook lid van NVA totdat Bertje het te bont maakte, waarna ik mijn schup afkuiste. Ik heb toen mijn lidkaart met redelijk wat commentaar aangetekend teruggestuurd. |
Citaat:
|
BDW wou De Decker binnenhalen in de NVA, de CD&V verbood het hem.
*Kijk eens hoe salonfahig ik ben. |
Citaat:
Lees in DM vandaag artikel De zoete likeur van het linkse zelfbedrog van Benno Bernard over de blindheid van links ivm de Islam, dan gaan wellicht ook jou ogen open. http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...lfbedrog.dhtml |
Citaat:
Hoe groot moet die overwinning wel zijn om toch iets binnen te halen via onderhandelingen met de Franstaligen? |
Citaat:
Volgens de linkse fundamentalisten zijn Benno Barnard , Wim van Rooy, Joost Zwagerman , Geert van Istendael, Marion van San , professor Vermeulen enz... allemaal idioten. |
Blijkbaar zijn er geen belangrijkere punten om te bespreken dat Bart De Wever hierin moet tussenkomen?
Totale tijdsverspilling lijkt mij. |
Citaat:
Vóór Dewever's krachttoer geloofde niemand in Vlaamse onafhankelijkheid. Nu zijn steeds meer mensen, ook Belgischgezinen, dit als een onafwendbare noodzaak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be