![]() |
als't nu om de gemeenteraad zou gaan tot daar aan toe.
Maar nu is het toch voor het Europees parlement he, ask mij niet vergis? Dus jongens, meisjes, dames en heren, wees verstandig en stem groen. Stuur groene signalen de wereld in, we hebben DRINGEND nood aan een groene economie! Lang leve MIEKE VOGELS! Ik zien oe gere schattebezeke |
Citaat:
|
Helaas... Maar liever een hoge rekening NU betalen dan onze kinderen ze te laten betalen, denkt u niet?
Zij hebben er immers niet om gevraagd dat hun voorouders zo roekeloos met energie en de natuur omgingen. |
Citaat:
|
Groen gaat alvast een groene economie stimuleren.
Meer groene stroom. Hoe? Door het simpelweg te stimuleren en voorzien. En nu kom jij "hoe gaan ze dat stimuleren"? :) |
Citaat:
|
En kom nou, er is meer dan zonnenenergie, windenergie en energie uit zeegolven he.
ZE worden gewoonweg niet onderzocht. En vergeet aub ook niet dat auto's nu ook op lpg kunnen rijden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu wil u nog eens dat mijn generatie desondanks alles gaan voorzien dat de toekomstige generatie hiervan gevrijwaard wordt.... Tja,en wij mogen onszelf dood werken om verleden én heden tot in de toekomst te vrijwaren zonder dat wijzelf recht zouden hebben op diezelfde toekomst.... Hoevéél meer kan U nog diezelfde generatie belasten door fouten die gemaakt zijn in het verleden en die er desonkdanks mogen voor opdraaien.... U gunt dus duidelijk onze oude dag niet,om die van U vanzelfsprekend te redden.. U bent alvast bedankt voor Uw persoonlijk egoïsme wat dat betreft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al moeten ze met zijn allen ondanks hun tegenstellingen in hetzelfde kamp moeten kruipen...ze doen het.... |
Citaat:
|
Citaat:
Nothing is a concept that describes the absence of anything at all. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be