![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een man naar mijn hart. :hug: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belachelijk zootje, die Toppers. Stelletje relnichten. |
Citaat:
|
Ik vond het wel grappig: natuurlijk kijk ik niet naar die troep, maar ik heb wel regelmatig voorbijgezapt.
Daardoor kon ik het leuke nummer van Hadise zien, en ook het beschamende dingetje van Copycat... bij het israelische ding ben ik weggezapt en ik heb montenegro of zo ook even voorbij zien flitsen. Zever dus. Alleen Hadise vond ik leuk (van degene die ik voorbij had zien zappen). Lijkt zo'n beetje op die andere Argentijnse/Turkse... heupwiegende madam. |
Citaat:
![]() |
Wil Belgie ooit een kans maken zou men Laïs moeten sturen, prachtige stemmen en muziek die aanslaat in de voormalig oost europese landen al moeten de dames zelf wel zin hebben natuurlijk... langs de andere kant zal door die televoting belgie nooit kans maken of men moet eventueel probereen met Hadise bvb (heb je toch de stemmen van al de turken)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zojuist op de radio gehoord: de ledverlichting in de pakken van de heren toppers doet het niet goed. Ze zullen nu doodnormale glitterpakken moeten dragen tijdens de halve finale. Nu zijn we dus echt gedoemd hè...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we volgend jaar nu gewoon EliZe sturen... :-)
|
Volgende keer:
http://www.youtube.com/watch?v=1o-2K6vUaYM :-P |
Re: Hopelijk moet België volgend jaar geen kandidaat meer sturen wegens opgedoekt.
Citaat:
Dan volgend jaar 2 kandidaten sturen: Vlaanderen geeft 12 punten aan Wallonië en Wallonië geeft 12 punten aan Vlaanderen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be