![]() |
Citaat:
Waarom zou er met het koningshuis "iets moeten gebeuren"? Kunnen koningshuizen niet gewoon definitief opgeborgen worden als de politieke omstandigheden veranderen? En verder als gewone burgers door het leven gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie maar één klein probleem: ze zullen daar NIET mee akkoord gaan en er alles aan doen om hun luilekkerleventje voort te zetten. En met alles bedoel ik wel degelijk ALLES. Bijgevolg: revolutie! |
:cheer: Revolutie! :cheer:
|
Citaat:
|
Ik vind Marijke wel hot.
|
Citaat:
1) Nederlanders (en ik spreek dan vanuit mijn eigen perspectief) waarderen Vlamingen juist op onder meer culinair gebied en wat dat betreft kunnen we zeker wat van Vlamingen leren. Bij een vereniging zal er dus qua eetgewoonten niets in negatieve zin veranderen. 2) In een confederale staat is het mogelijk dat elke deelstaat zelf zijn staatshoofd kiest. Er zou ook een referendum kunnen worden gehouden in Vlaanderen en Nederland over het te kiezen staatshoofd (republiek of monarchie). |
Citaat:
mij hoef je alvast niet te overtuigen want ik behoor niet tot je doelgroep :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Manifest van het Bourgondisme De Post-industriële Samenleving Inleiding tot Lombasiaanse Democratie Groetjes, ~ l'avant-lombas |
Citaat:
Natuurlijk zijn de Fransen ook welkom en mogen ze hun revolutie herdenken met de guillotinne waarbij Albert II en zijn popppenkast vrolijk aan deelnemen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be