Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Palestijnen slaan opnieuw aanbod van eigen staat af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125004)

Hertog van Gelre 16 juni 2009 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4174409)
Deze ga ik onthouden voor toekomstige debatten. "Ja, ik zie al met het blote oog onjuistheden in uw betoog en ga er dus expres niet op reageren. Voorts...'

Okay, het zit als volgt:
Als jij je mening geeft, onderbouwd met argumenten, dan kan ik daar op reageren. Als ik (in mijn ogen) onjuistheden zie kan ik daar bewijzen voor aandragen of tegenargumenten aanleveren.

Ik kan niets met iemand die sec een opiniestuk plaatst van iemand anders met daarbij slechts de conclusie: ''Je uitspraak is niet correct''. Aangezien ik niet met de persoon van het stuk in discussie kan, kan ik alleen maar melden dat ik wat onjuistheden constateer en daarna weer overgaan tot de orde van de dag.

Hertog van Gelre 16 juni 2009 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4174420)
Het is al moeilijk genoeg de feiten juist te krijgen in dit conflict. Ik denk dat de feiten die Chomsky weergeeft ivm Bush I en Clinton tonen dat je statement ivm Obama's primeur onjuist is. Obama kán natuurlijk nog verder gaan, maar op dit moment doet hij dit niet.

Hij begint voorzichtig, wat ik hem niet kwalijk neem.

Kallikles 16 juni 2009 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 4174422)
Okay, het zit als volgt:
Als jij je mening geeft, onderbouwd met argumenten, dan kan ik daar op reageren. Als ik (in mijn ogen) onjuistheden zie kan ik daar bewijzen voor aandragen of tegenargumenten aanleveren.

Ik kan niets met iemand die sec een opiniestuk plaatst van iemand anders met daarbij slechts de conclusie: ''Je uitspraak is niet correct''. Aangezien ik niet met de persoon van het stuk in discussie kan, kan ik alleen maar melden dat ik wat onjuistheden constateer en daarna weer overgaan tot de orde van de dag.

Hij reageerde op je post met "Chomsky analyseert dit als volgt:"

Dat is een uitnodiging om je opinie te confronteren aan de argumenten van Chomsky, juist of onjuist - daar gaat de discussie precies over.

Jaani_Dushman 16 juni 2009 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4174418)
Koerdistan niet zo belangrijk kennelijk. Wanneer een Islamitisch volk een ander Islamitisch volk onderdrukt, mogen we lekker stil zijn. Gewoon thee drinken en doen alsof er niets aan de hand is.

Ik wil mij gerust uitspreken over de Quechua-indianen en de bevrijdingsbeweging op Bougainville. Of over de Duitsers uit Eupen, die circe er ook graag bijsleurt. Maar dat lijkt mij hier compleet off-topic te wezen.

liberalist_NL 16 juni 2009 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4174437)
Ik wil mij gerust uitspreken over de Quechua-indianen en de bevrijdingsbeweging op Bougainville. Of over de Duitsers uit Eupen, die circe er ook graag bijsleurt. Maar dat lijkt mij hier compleet off-topic te wezen.

De Duitsers in Eupen vergelijken met de Koerden, zwak hoor! Zeer, zeer, zeer zwak!

Eindelijk krijg ik eens een helder beeld in de bevooroordeeldheid van de linkse geest. :|

Kallikles 16 juni 2009 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4174437)

Inderdaad. Ik vind het wel grappig dat uitgerekend homo zapiens liberalist_NL jou, die voortdurend zwaait met de Vlaamse, de Baskische, de Catalaanse, de Koerdische, de Bretoense, de Tibetaanse en nog vele andere vlaggen lessen in nationale bevrijding komt geven! :lol:

Flanelcondoom 16 juni 2009 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 4174426)
Hij begint voorzichtig, wat ik hem niet kwalijk neem.

Jij gelooft in change?

liberalist_NL 16 juni 2009 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4174444)
Inderdaad. Ik vind het wel grappig dat uitgerekend homo zapiens liberalist_NL jou, die voortdurend zwaait met de Vlaamse, de Baskische, de Catalaanse, de Koerdische, de Bretoense, de Tibetaanse en nog vele andere vlaggen lessen in nationale bevrijding komt geven! :lol:

Alsof ik niet voor de onafhankelijkheid van die in-spe staten zou zijn. :|

Kallikles 16 juni 2009 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4174456)
Alsof ik niet voor de onafhankelijkheid van die in-spe staten zou zijn. :|

Daar gaat het zelfs niet over. Jaani is al jaren enthousiast bezig met verschillende vormen van bevrijdingsnationalisme. En nu kom jij hem beschuldigen dat hij daar geen aandacht voor zou hebben! Man, man, man...

En jij, wat is jouw palmares op dat vlak?

liberalist_NL 16 juni 2009 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4174464)
Daar gaat het zelfs niet over. Jaani is al jaren enthousiast bezig met verschillende vormen van bevrijdingsnationalisme. En nu kom jij hem beschuldigen dat hij daar geen aandacht voor zou hebben! Man, man, man...

En jij, wat is jouw palmares op dat vlak?

Ik verwijt hem dat hij selectief is.

Jaani_Dushman 16 juni 2009 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4174466)

Verklaar u nader.

Kallikles 16 juni 2009 00:36

Citaat:

Dat is hij dus niet, gezien zijn indrukwekkend palmares. Je hebt je hier weeral eens onsterfelijk belachelijk gemaakt... 8-)

Hertog van Gelre 16 juni 2009 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4174452)
Jij gelooft in change?

Ja. En op een ander tijdstip (want ik ga nu slapen) wil ik je ook nog vertellen waarom.

Flanelcondoom 16 juni 2009 00:36

Citaat:

Kan je dat iets concreter illustreren?

liberalist_NL 16 juni 2009 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4174468)
Verklaar u nader.

U vergelijkt de onafhankelijkheidsstrijd van de Duitstalige Belgen met die van de Koerden, terwijl u de onafhankelijkheidsstrijd van de Palestijnen vergelijkt met die van de Israëliërs. Absurd, toch...

De Koerden zijn zelfs in hun hoofdstad een meerderheid van 90%. Dat een Koerdische staat moet ontstaan is zo logisch als het water uit onze kraan.

Jaani_Dushman 16 juni 2009 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4174506)
U vergelijkt de onafhankelijkheidsstrijd van de Duitstalige Belgen met die van de Koerden, terwijl u de onafhankelijkheidsstrijd van de Palestijnen vergelijkt met die van de Israëliërs. Absurd, toch...

De Koerden zijn zelfs in hun hoofdstad een meerderheid van 90%. Dat een Koerdische staat moet ontstaan is zo logisch als het water uit onze kraan.

Kerel, ik heb hier altijd de Koerdische beweging verdedigd en ben naar Koerdische manifestaties geweest. Ga jij mij komen vertellen hoe ik denk over Koerdistan?

Jaani_Dushman 16 juni 2009 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4174506)
de onafhankelijkheidsstrijd van de Duitstalige Belgen

Onafhankelijkheidsstrijd van de Duitstalige Belgen? Sjonge, sjonge... :lol:

Kodo Kodo 16 juni 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4172995)
http://www.volkskrant.nl/buitenland/...staat_mogelijk

Voor de Palestijnen is het kennelijk alles of niets. Ze hebben niet door dat ze op deze manier altijd met de Joden in conflict zullen zijn, en, dat ze het einde van het Israëlische geduld zullen bereiken.

Ze hebben door dat ze op deze manier met de Joden in conflict kunnen blijven, zoals de koran voorschrijft. Zonder Israel: mohammedaanse werkloosheid.

Nestor Burma 16 juni 2009 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4174138)
Blijkbaar heb je ook zitten slapen tijdens de lessen over de Griekse schrijvers zoals Homeros?
Nooit van de Odyssee gehoord? snel snel, leuk om lezen. Hij vond zogezegd de weg niet terug.... jawadde, ik heb ginds in die Turkse wateren ook wat maanden rondgevaren... ik wou ook de weg niet terugvinden.

Enfin, Circe woonde daar op het eiland Aeaea; en veranderde ongenode gasten op haar grondgebied in varkens... straffe madam hé.

Ik dacht dat het voor cirkelredenering stond. Je moet daar echt iets aan doen. ;-)

Nestor Burma 16 juni 2009 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4174379)
Jullie beider racistische zever is inderdaad aan elkaar gewaagd.

Ze zijn niet tegen gastarbeiders, niet tegen andere rassen, niet tegen multiculturalisme, zelfs niet tegen andere godsdiensten, gewoon tegen de islam en zijn één miljard gelovigen. Straf hé, wat er nog nog van dat oude Vlaams Blok overblijft tegenwoordig? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be