![]() |
Beurzen zijn begonnen met zakken.(Insiders verkopen?)
Vreemd omdat het verslag nog niet gepubliceerd werd. Blijkbaar te gevoelig voor het grote publiek. Zie site van FDIC. Morgen mss meer nieuws Zie reacties onder: http://www.youtube.com/watch?v=MAD3UBY8X6U |
Raming over de krimp van de economie wordt pas morgen bekend gemaakt.BRON:IEX
|
Sorry, verkeerd artikel, bedankt Pieke.
|
zou dat dan niet 2009 moeten zijn?
|
Citaat:
Reuters verwacht een krimp van 1.5% vergeleken met de eerst gemelde 1%: Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag is D-Day.
|
Citaat:
Citaat:
Dat er nu weer wat dalingen zullen optreden lijkt aannemelijk. Op dit ogenblik daalt de Bel 20 met zo'n 0.60%, en de DJ Euro STOXX 50 stijgt met zo'n 0.20%. Een "economische meltdown" stel ik me anders voor. |
jamaar ik zit hier te wachten met mijn buy orders tot het gesmolten is ?
|
Citaat:
Citaat:
Bel 20%: -0.72% DJ Euro STOXX 50: +0.15% Benieuwd wat de Amerikaanse beurs vandaag gaat doen. |
Citaat:
Bel-20 -1,27% €Stoxx50 -0,71% Dow Jones -0,70% Nasdaq -1,33% Maar meer zoek ik er ook niet achter 8-) . |
De Bel-20 is vandaag met 1.01% gedaald, en staat nog maar 2.8% hoger dan vorige vrijdag.
De DJ Euro STOXX 50 is met 0.40% gecrasht, staat weer op zijn niveau van dinsdag, en staat nog maar 4% hoger dan vorige vrijdag. De Dow Jones staat voorlopig op 0% daling, de Nasdaq op -0.77%, de S&P 500 op -0.41%. Niet meteen een meltdown, maar het komt, het komt, ... |
Citaat:
|
AIG heeft me in Augustus toch een mooie return gegeven... Nu ja, misschien toch het zekere voor het onzekere nemen en wat winst nemen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk zijn de drie meest gevolgde Amerikaanse indexen vandaag weer licht gestegen. Op 26 augustus is de economische meltdown alvast niet begonnen. |
Fundamentele analyse: beurzen zijn zwaar overgewaardeerd. Binnen dit en 1-2 jaar tijd krijgen we een tweede avalanche naar beneden. Redenen genoeg vanuit fundamentele kant om voorzichtig te zijn.
Behavioural analysis: diegenen die gekocht hebben (op hogere koersen), hebben moeten kopen (fondsmanagers moeten kopen als de beurs stijgt, anders lopen ze achter tov de peers, wat slecht oogt bij sectoriele analyse ). De stijging is dus heel kunstmatig en bijzonder kwetsbaar. Traders mentaliteit: trade what you see, not what you think (een gouden, heel simpele raad ;-) maar zo weinig amateurs die dat kunnen). Wat zien we: beurzen blijven het goed doen ondanks fundamentele overwaardering, dus blijf long staan (ook al strookt dit absoluut niet met mijn negatieve visie) tot je de eerste harde neerwaartse correcties begint te zien. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be