![]() |
Citaat:
En de winsten vloeien meer dan ooit naar het buitenland. |
Citaat:
De opzet was goed, ze hadden de aandelen echter niet mogen verkopen maar in eigen handen houden. Dan wa het internet waarschijnlijk veel beterkoop of dan had de Vlaamse regering meer geld in handen. |
Citaat:
.... en ging de service sterk achteruit. Ik was één van de eerste Telenet-klanten. In het begin : ongelimiteerde download, ongelimiteerde bandbreedte. Na een jaar schoot daar nauwelijks iets van over. Zit nu bij dommel op VDSL. Ongelimiteerde download en stevige bandbreedte voor 49 Euro. Ja, da's duur. Maar moet tenminste niet meer om de haverklap op de 'U heeft te veel gedownload' pagina meer aankijken. |
Citaat:
Daarop krijgt de Belgische staat nog eens 35% venootschapbelastingen en nog een hele rreks onrechtstreekse belastingen en taxen. Anders moet jij maar een andere provider zoeken of beter nog zelf aandelen kopen van TELENET. |
Citaat:
Omdat Belgacom en Telenet de toestemming hebben om ons uit te zuigen. |
Citaat:
|
Als er iemand 3,99/maand hosting zoekt, pm me. + gratis domein (moet jaarlijks betaald worden, komt op 47,88)
Dit terloops |
Citaat:
|
Citaat:
|
duurste internet
Citaat:
|
Citaat:
De burgers moeten die miljoenen euro's betalen en bovendien hebben ze ook nog eens last van de stoorzenders op het net. |
Bedoel je dit?
Ik weet niet, dat wordt gratis aangeboden bij Google, Hotmail, Yahoo en vele anderen. |
Citaat:
|
Antwoord
Citaat:
Onze regio is waarschijnlijk de rijkste v.d. EU. Belgacom en Telenet wéten dat rijke mensen kunnen betalen. Ook Vadertje Staat wéét dat: vandaar dat onze belastingen bij de top 3 v.d. GANSE wereld staan. Meer moet dat niet zijn. :| |
Waar de balkanisering van Europa in de praktijk op neer komt is dat onze belangen uitverkocht worden aan de Amerikanen. Wij moeten oppassen dat wij niet compleet verworden tot paria's binnen het wereldsysteem.
|
Citaat:
|
Citaat:
On this part of the World, the gap is definitively lots wider:
|
Met vakansie onlangs in Frankrijk, begon ik me af te vragen:
bij ons is het duurder, maar het marsjeert; ginder (met betaalde wifi ...) marsjeerde het zo mank, dat ik het opgegeven heb .... Ik weet het niet zo goed. Ik weet vb. ook niet of je de modem, die bij ons inbegrepen is (en als hij kapot is, wordt hij gratis vervangen) en nog zo van die dinges, ook inbegrepen is in het buitenland ... Tsja, ik ben dan ook maar een leek. En dus volg ik Testaankoop maar. (zoals onlangs met die gsm-tarieven). En dan is mijn konkluzie dat er niet zoveel is dat eigenlijk goed marsjeert in dit (on)land, behalve dat de mensen er goed en hard werken, hetgeen ons zo welvarend maakt .... niettegenstaande dat we al die diefstallen en transferts moeten ondergaan. |
Test-Aankoop trekt aan de alarmbel
26 okt 2009 |
Mauriske zat ook In belgacom....
Het ziet ernaar uit dat Jozef Cornu, de huidige topman van Agfa-Gevaert, het voormalige zitje van Maurice Lippens in de raad van bestuur van Belgacom inneemt, meldt de Franstalige zakenkrant L'Echo. Lippens stapte in oktober 2008 op toen de Fortis-storm losbrak. http://trends.rnews.be/nl/economie/m...belgacom-.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be