Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   "Duitsland oorzaak van eindeloos menselijk lijden" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127923)

Gun 5 september 2009 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4309227)
Merkel kwam daar zelf mee aanzetten.
Overgens had Putin wel iets meer kunnen zeggen over het Russische aandeel in het begin van WO II.
Zolang er nog slachtoffers leven van het Nazi-regime blijft dit actueel.

Juist:roll:

hotschizodiscocop 5 september 2009 13:42

Eerder: Duitse schlagers zijn de oorzaak van eindeloos menselijk lijden.

Derk de Tweede 5 september 2009 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 4314986)
Deze vermelding zal dan maar één voor de schone schijn zijn geweest. Dat er in Duitsland slachtoffers van de uitdrijving en nakomelingen ervan dezelfde rechten proberen te verkrijgen als de joden en aanspraak maken op de hun ontnomen eigendommen, vergeet een Merkel misschien bij te vermelden dat dit de betrekkingen met Polen zou kunnen schade toebrengen volgens de huidige Duitse pc politici en dat deze dus hun verzoek kunnen steken waar de zon nooit schijnt. Of zoals bepaalde Duitse pc'ers het noemen, is een NS getint voorstel waar men geen aandacht mag aan besteden.

Zo begaan is Duitsland en zijn politici met de eigen slachtoffers. Maar dat is geweten en al zéér lang geweten.

Er zijn idd door WOII Duitsers onheus behandelt. Als Hitler die oorlog niet was begonnen was ook dat niet gebeurd.
Verder kun je het ene kwaad niet met het andere vergelijken en zeker niet goedpraten.
Ik moet wel toegeven dat Duitsland na WO I ernstig is benadeeld, een fout die de gealliëerden na WO II gelukkig inzagen en Duitsland juist alle hulp aanboden om het verwoeste Duitsland weer op te bouwen.

LiberaalNL 5 september 2009 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4317465)
Er zijn idd door WOII Duitsers onheus behandelt. Als Hitler die oorlog niet was begonnen was ook dat niet gebeurd.
Verder kun je het ene kwaad niet met het andere vergelijken en zeker niet goedpraten.
Ik moet wel toegeven dat Duitsland na WO I ernstig is benadeeld, een fout die de gealliëerden na WO II gelukkig inzagen en Duitsland juist alle hulp aanboden om het verwoeste Duitsland weer op te bouwen.

Pas op met wat je schrijft. ERLICH is extreem rechts en je dikgedrukte zin is eerder niet waar dan waar en daardoor koren op de molen voor hem.

Mountain Dew 5 september 2009 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4309208)
Dit geval van antigermanisme moet worden gerapporteerd! Moderator?

Zal ik je eens wat zeggen, Burma????

There are 10 german bombers in the air. An the army of England shot them ALL down!!!!!! No tears for these Fucking Krautsss!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_1M73...eature=related

ENGLAND LALALAAALAAA, ENGLAND LALALAALAAALALA

Johan Bollen 5 september 2009 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4317981)

eilandbewoners;-)

Een beetje minder haat mag ook wel.

IronChef 5 september 2009 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 4317687)
Pas op met wat je schrijft. ERLICH is extreem rechts en je dikgedrukte zin is eerder niet waar dan waar en daardoor koren op de molen voor hem.

Wie A zegt moet B zeggen.

Adam Smith 5 september 2009 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4317465)

Enerzijds heeft u een punt over de behandeling van Duitsland, anderzijds schreef het (vernieuwde?) nieuwe Duitse keizerrijk na de Frans-Duitse oorlog van 1870/1871 Frankrijk ook geen malse vrede voor: het afstaan van Elzas-Lotharingen (Frans voor Fransen, maar net zo Duits voor de Duitsers) en Frankrijk moest ook een aardige som goud-Franken ophoesten...

LiberaalNL 6 september 2009 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 4318132)
Enerzijds heeft u een punt over de behandeling van Duitsland, anderzijds schreef het (vernieuwde?) nieuwe Duitse keizerrijk na de Frans-Duitse oorlog van 1870/1871 Frankrijk ook geen malse vrede voor: het afstaan van Elzas-Lotharingen (Frans voor Fransen, maar net zo Duits voor de Duitsers) en Frankrijk moest ook een aardige som goud-Franken ophoesten...

En het verdrag van Brest-Litovsk in maart 1918.

LiberaalNL 6 september 2009 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4317065)
Juist:roll:

Ik zie er een complot in dat jij overal complotten ziet.

Mountain Dew 6 september 2009 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4318031)
eilandbewoners;-)

Een beetje minder haat mag ook wel.

Hey Bollee, ff goed luisteren en knoop het goed in je oren.Het Duitse 'rijk'' heeft slechts 5 jaar geduurd, het Britse rijk al eeuwen en staat er nog STEEDS met of ZONDER Europa.

Johan Bollen 6 september 2009 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4319825)
Hey Bollee, ff goed luisteren en knoop het goed in je oren.Het Duitse 'rijk'' heeft slechts 5 jaar geduurd, het Britse rijk al eeuwen en staat er nog STEEDS met of ZONDER Europa.

Europa beseft dat Groot Britanië deel is van haar. Europa heeft geduld en verwerpt verloren zonen niet, maar wacht op hun zelferkenning. Het Europa waarover ik spreek heeft niets met dat 'duitse rijk' te maken. Dat was een uiting van totalitarisme die gelukkig tot het verleden behoord. Maar denk aub niet dat 'jouw' Groot Britanië vrij is van mensonterend imperialistisch gezweef. Het zal de toenadering tussen broeders slechts vertragen.

Mountain Dew 6 september 2009 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4319845)
Europa beseft dat Groot Britannië deel is van haar. Europa heeft geduld en verwerpt verloren zonen niet, maar wacht op hun zelferkenning. Het Europa waarover ik spreek heeft niets met dat 'duitse rijk' te maken. Dat was een uiting van totalitarisme die gelukkig tot het verleden behoord. Maar denk aub niet dat 'jouw' Groot Britanië vrij is van mensonterend imperialistisch gezweef. Het zal de toenadering tussen broeders slechts vertragen.

Onze belangen liggen aan de overkant van de Oceaan niet aan de overkant van de Noordzee. En zo denken ook de meeste Britse politici erover. De dag dat jullie respect hebben voor de culturele eigenheid van volkeren, ons geen fransoos meetsysteem opdringen en vooral geen niet-Europese landen toelaten zullen we er is over nadenken. Jullie mogen zoveel zeuren over metric system, ik blijf in mijn vertrouwde oncen, voeten, yards en mijlen rekenen. En hou me maar eens tegen......

Nestor Burma 6 september 2009 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4317981)
Zal ik je eens wat zeggen, Burma????

There are 10 german bombers in the air. An the army of England shot them ALL down!!!!!! No tears for these Fucking Krautsss!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=_1M73...eature=related

Groot-Brittannië is niet Engeland, jongen.

Nestor Burma 6 september 2009 23:10

Is dat overigens geen symbool van National Front, Mountain Dew? Ik denk niet dat ze bij NF patrijoden in plaats van patriotten zijn.

Johan Bollen 6 september 2009 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew (Bericht 4319853)
Onze belangen liggen aan de overkant van de Oceaan niet aan de overkant van de Noordzee. En zo denken ook de meeste Britse politici erover.

GB wil een beetje het beste van de twee op dit moment omwille van begrijpelijke, maar mischien wel kortzichtige redenen. GB is een ideale brug tussen de VS en Europa, als deel van Europa. Europa moet natuurlijk oppassen zichzelf niet in eigen vlees te snijden door met een onbetrouwbaar partner scheep te gaan, maar ik vertrouw erop dat de Britten uiteindelijk zullen beseffen dat de noordzee veel kleiner is dan de Atlantische oceaan.;-)

Mountain Dew 6 september 2009 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4319857)
Is dat overigens geen symbool van National Front, Mountain Dew? Ik denk niet dat ze bij NF patrijoden in plaats van patriotten zijn.

Er zijn wel wat meer rechtse groeperingen in de UK die dit symbool gebruiken. Als een groupuscule als de NF het gebruikt zal mij dat een zorg wezen. Oh and by the way, paddy is a wanker, ok??

Mountain Dew 6 september 2009 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4319856)
Groot-Brittannië is niet Engeland, jongen.

Engeland is een deel van het Britse rijk. Engeland is zowat de economische motor van het Britse rijk, na Schotland trouwens.

Flanelcondoom 6 september 2009 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4319857)

Het betreft hier een Mountain Jew.

Mountain Dew 6 september 2009 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4319881)
Het betreft hier een Mountain Jew.

Ook al teveel aan de Special K gezeten???

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be