![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het relevante stukje een beetje verduidelijkt. |
op welke manier vind je mijn privé beslissing om blonde blauwogige mensen mijn pasje te geven voor mijn privé supermarkt dan verrechtvaardigd?
wat als ik enkel roodharige mensen zou wensen een pasje te geven? wat als ik enkel schele mensen een pasje zou wensen te geven? het is MIJN supermarkt, MIJN WINST en/of MIJN VERLIES! en wat als ik enkel bruine mensen met blauwe ogen zou willen een pasje geven? wat als ik enkel invaliden zou willen een pasje geven?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tiens, mochten we nu eens spreken van "relevante" criteria? |
Citaat:
Overigens is een "BMW-cabrio" maar een zeer relatief criterium hoor... Wie zegt dat het om een nieuwe gaat? Wie zegt dat hij al afbetaald is? Eén van de belangrijkste kenmerken van kansarmoede is dat de betrokkene moeilijkheden heeft bij het beheren van geld en bij het stellen van prioriteiten inzaken betalingen. Een OCMW gaat niet af op uiterlijkheden... |
Citaat:
Raf, u zou een goed OCMW-voorzitter zijn. Té goed. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lees even mijn origineel standpunt Rafke! het ging over een privé initiatief van een privé onderneming!
|
Citaat:
Vind je een arbitrair criterium zoals haarkleur dan werkelijk "objectiever" om na te gaan of iemand al dan niet behoeftig is? Raar wereldje waar jij in leeft... |
Citaat:
gij probeert er ons hier in te luizen, hé. Met uw "strik"-posts. Bij den Elio in de leer geweest??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be