![]() |
Citaat:
Maar misschien kunt u mij bijvoorbeeld eens uitleggen welke hoogstaande technologie op boten ervoor zorgde dat mensen die vluchtten uit Europa met veelal als enige bezittingen de kleren die ze op hun lijf droegen gedurende de reis werden getransformeerd in agressieve zwaar-bewapende ''imperialisten''? |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aKVS8...eature=related |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien merk ik op dat u degene bent die weigert te antwoorden op: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen zin in uw soort spelletjes. Ik zal de vraag nog een keer herhalen. Als u daar geen antwoord op heeft wacht ik wel op iemand die wél serieus kan discussieren. U noemde gevluchte Joden uit Europa: ''Blut-und-Boden-racisten die gewapenderhand het land hebben opgeëist''. De vraag nogmaals: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vraag is zéér relevant! Zwarten zijn vatbaarder voor bepaalde ziekten, blanken voor andere, chinezen weer voor andere. Zelfs de kleur van je haar is belangrijk. De pijndrempel van roodharigen ligt lager dan die van zwartharigen. Check dit maar s.v.p. Het zou goed zijn moest men zich eerst informeren alvorens onzin uit te kramen. |
Citaat:
Zal wel toeval zijn. |
Citaat:
Zestig jaar lang zijn die immigranten niet bewapend geweest en is er niets 'gewapenderhand veroverd'. Komt het nu niet bij u op dat de georganiseerde Jodenhaat in Palestina vanaf 1920 er voor iets tussen zit? Het duurde daarna nog minstens 10 jaar voordat deze immigranten zich gingen bewapenen. Komt het nu niet bij iemand op dat de gedachte aan een zelfstandige staat pas echt begon post te vatten nadát de Groot-Moefti en consorten het samenleven onmogelijk hadden gemaakt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hou eens op met die spelletjes en probeer eens te discussieren. U gaat nog steeds niet in op mijn vraag. Laat ik 'm dan eens anders stellen: Waarom denkt ú dat die zogenaamde 'gewapende imperialisten' 70 jaar hebben gewacht? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.britannica.com/EBchecked/...m-1900-to-1948 Daar gaat je theorietje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be