![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat van die lokale muskietennetttenindustrie, waar is dat op gebaseerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die top 100 van vandaag heb ik nog nie veel aan gehad :? |
Citaat:
|
Echt veel goeie songs staan er niet tussen, vind ik... Nu ja, ik heb drie stemmen uitgebracht. Pro forma, in feite.
|
Citaat:
Als men ginds een musk.industrie zou hebben zou men met deze actie en al het geld bij deze lokale industrie de netten halen. De industrie is goed af en de mensen ook. Maar dat snapt onze vriend niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik mij afvroeg: bij het starten van de actie wisten ze te melden dat de opbrengst ging naar de aanschaf van muskietennetten, die dan in insecticide werden gedrenkt...
Naar mijn weten moet dat ook niet erg gezond zijn... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ook es gaan kijken naar het Glazen Huis (is vijftien minuten wandelen van mijn appartement) eigenlijk vooral om Sofie Lemaire es te zien - die is echt wel een lekker ding.
Soit, over de grond van de zaak: ze doen er goede dingen mee, met de opbrengst van die actie, dus ik vind het wel okee. |
Meer dan 3,5 miljoen euro opbrengst. Knap gedaan en een proficiat aan iedereen die zich ervoor ingezet heeft.
Laat de verzuurde forummers die hun desinteresse voor de derde wereld trachten te verbergen achter cynisme maar verder klagen, het is het resultaat dat telt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be