![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht eigenlijk nog steeds op de bewijzen van schuld van Bahar en co die onze forumrechters ongetwijfeld achter de hand hebben, gezien zij blijkbaar beter op de hoogte zijn van het dossier dan de advocaten en de rechters zelf.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag mij af of de turken nu ook zo fel met hun vlaggen in brussel gaan rondtoeren :twisted:
|
Citaat:
Wist je dan niet dat de DHKP-C als radicaal-linkse organisatie gekant is TEGEN Turkse toetreding bij de Europese Unie? Voor haar is de EU immers een liberaliseringsmachine (daar hebben zij ook gelijk in). Ik heb de hypocrisie van de rechterzijde niet nodig, die het regime in Ankara blind steunt als het hen kan helpen linkse militanten uit de weg te ruimen, en de week nadien ineens tégen het regime in Ankara zijn, als ze bang zijn dat ze bij de EU zouden komen. |
opinie
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bahar moet helemaal niet uitgeleverd worden, hij is een geboren Belg en werd vrijgesproken.
|
Citaat:
Even de Schot iets vollediger siteren: Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. |
Regime
Citaat:
Dat land mag zéker niet opgenomen worden in de EU ! Martelingen en mishandelingen zijn de "gewoonste" zaak ter wereld !!! Het geweld richt zich vooral tegen de Koerdische partij HADEP . De politie in burger pakt veel mensen op... Ongelóóflijk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees wat Amnesty schrijft over belgie, situatie kinderen van asielzoekers, lange voorhechtenis, corruptie, mishandelingen in de gevangenissen. Dan kun je belgie ook beschouwen als zeer onveilig en corrupt. |
Citaat:
toch raar hé, die monokini's mochten daar op het strand zomaar blijven liggen, terwijl die Turkse flikken het niet konden laten er naar te turen ... riskeer zo maar eens iets onder het toeziend oog van ... een imam van hier ... of Aleksandra Koolen van het Blok .... |
Blijkbaar dringt het hier nog niet door...
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waar het om gaat is dat sommigen hier maar al te graag landgenoten willen uitleveren gewoon omdat ze een andere naam, cultuur of kleur hebben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be