![]() |
Citaat:
*loopt verder en trapt nog wat zwaardere open deuren in* |
Citaat:
Zalig apparaatje, "mijn" eerste Apple! :cheer: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
(allez, zo zie ik dat, maar ik zit natuurlijk niet in marketing) |
Citaat:
Pas op een goed toestel voor iemand die zijn gazet wil lezen online en een paar mailkes wil versturen enz... En met de juiste apps op, misschien zelf een handige tool in de horeca of stockmanagement etc... Maar dien dude ziet dat zo niet, nee da is cool dus moet m dat hebben... En ook al is er geen zinnige reden voor , dan bedenken we er wel eentje... Zijn laatste request is gewoon niet te doen daaraan ziet ge hoe die mensen vanop een bepaald niveau gewoon elk realiteitsbesef verliezen... als het aan die knul lag, kwam George Lucas himself naar zijn bureau zien om inspiratie op te doen voor de commandobrug in zijn volgende Star-Wars film... Al die tv-series met fancy schermen en toeters en bellen... vergif, puur vergif... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik heb ook het liefst dat stukske papier vast met mijn jat kaffe in de aanslag en niet te veel gezeik rond mijne kop. Maar helaas ik kan geen up to date gazet hebben hier, dus moet ik het 1 x per week met het palieterke doen. |
Citaat:
|
Citaat:
ja zo ongeveer halverwege de melkweg... |
Citaat:
Nee maar , heb je op je werk geen krant? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik de zon zie opkomen is t bij jullie nog volop donker. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
en met aluminium heb ik niks te maken, ... Gij stelt u zo een Homer Simpson figuur voor dat in een nucleaire centrale werkt zeker,... ? http://www.youtube.com/watch?v=s4YAuB3UAdc |
Citaat:
|
Citaat:
ik moest de eerste 3 maand daar de taal leren... ;-) |
Citaat:
Een toepasselijke quote: “If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.” Raad zelf maar van wie-ie komt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be