Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vlomse Waaive : 50% schiefpoepsters (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135044)

Pericles 10 februari 2010 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4591536)
Mijn programmaboekje staat al voor maanden vol voor als ik hier binnen drie weken gedaan heb....:cry: en allemaal handenarbeid 8O

Lantjes jongen, ik heb met u te doen. Ge hebt geen leven. Ge zou haast willen dat de vrouw begint aan te houden en ge zou vervolgens met die kerel compassie beginnen krijgen. :lol:

lantjes 10 februari 2010 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4591541)
Lantjes jongen, ik heb met u te doen. Ge hebt geen leven. Ge zou haast willen dat de vrouw begint aan te houden en ge zou vervolgens met die kerel compassie beginnen krijgen. :lol:

Tja, de vraag blijft, is er leven na het huwelijk.
Bedankt Peri, toch iemand die me begrijpt :hug:

Pericles 10 februari 2010 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4591544)
Tja, de vraag blijft, is er leven na het huwelijk.
Bedankt Peri, toch iemand die me begrijpt :hug:

Kom eens hier, dat ik u ne knuffel geef. :-P

lantjes 10 februari 2010 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4591557)
Kom eens hier, dat ik u ne knuffel geef. :-P

Toch zonder bijbedoelingen hé? 8O

(en nu eerst om boodschappen)

Pericles 10 februari 2010 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4591564)
Toch zonder bijbedoelingen hé? 8O

(en nu eerst om boodschappen)

Ge moogt gerust zijn. Ik heb nog nooit neigingen in die richting gehad. :-)

Xenophon 10 februari 2010 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4591416)
Eén van die venten is , toen hij het ontdekte ,in het midden van de nacht amok gaan maken bij zijn schoonouders. Dat moet spectaculair geweest zijn. ;-)Hij heeft tegenslag, zijn vrouw is echt geen lelijke en kan in feite zo goed als iedereen krijgen. Ik heb wel een beetje met hem te doen, maar kom, uiteindelijk, eigen schuld dikke bult, hij had er maar één die afzichtelijk was moeten pakken. Die zou hij zeker gehouden hebben. :lol:

Hij had er maar harder op moeten kloppen.

Of, haar moeten geven wat ze nodig heeft.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4591431)
Daar is iets van aan. Hij is ne plant. Maar langs de andere kant, zij is wel een hitzige. Ze vertelt bijvoorbeeld zomaar dat ze met een geschoren foef rondloopt. ;-)

Ja, wat anders?

filosoof 10 februari 2010 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4590816)
*proest*, enkel de koning? Over Laurent en Paola is ook het laatste woordje niet gezegd :-D.

Is er iets tussen die twee? :oops:

De Prof 10 februari 2010 12:36

Ah, het komt van Flair.
Dat zeer interessant weekblad boordevol 'probleem' gevallen.

Een paar uit het vuistje:

Beste Flair,
ik ben een man van 86 jaar en mijn vrouw is 84.
Ik zit men een reuze probleem. Ik wil dat mijn vrouw een borstvergroting ondergaat, maar ze wil niet, wat moet ik doen?

OF

Beste Flair:
Ik ben een jongen van 7 jaar, en heb een vriendin van 39 jaar.
Zij is nogal zwaarlijvig, graag zou ik haar eens anaal nemen, maar ben bang dat ik een te korte piemel heb.
Kan je mij helpen?

;-)

Xenophon 10 februari 2010 12:37

En voor al de onzekere mannen op het forum, wees gerust, jullie vrouw doet zoiets niet. :D

Vette Pois(s)on 10 februari 2010 12:39

http://www.youtube.com/watch?v=Qh9ZZ...eature=related

Anna List 10 februari 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4591585)
En voor al de onzekere mannen op het forum, wees gerust, jullie vrouw doet zoiets niet. :D

:rofl:

De Prodigy 10 februari 2010 14:49

Toen ik vorig weekend met mijn vriendin in Leuven was begon ze over een nieuwe klant dat vroeger met haar in de lagere school heeft gezeten.
Ik was op het moment niet echt aant luisteren en met mijn gedachten ergens anders. Ze moest vroeger altijd met hem lachen zij ze en de rest ben ik vergeten! Mijn gedachten waren op het moment ergens weg tss mijn kapotte loopschoenen en of ik er ze nog even ging gebruiken tot het einde vd winter.

Doet me even nadenken :-) want gewoonlijk... nah vertelt ze zoiets ni!

Anna List 10 februari 2010 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy (Bericht 4591855)
Toen ik vorig weekend met mijn vriendin in Leuven was begon ze over een nieuwe klant dat vroeger met haar in de lagere school heeft gezeten.
Ik was op het moment niet echt aant luisteren en met mijn gedachten ergens anders. Ze moest vroeger altijd met hem lachen zij ze en de rest ben ik vergeten! Mijn gedachten waren op het moment ergens weg tss mijn kapotte loopschoenen en of ik er ze nog even ging gebruiken tot het einde vd winter.

gij zijt zo gezien !!!!!!!!!! :lol:

Pericles 10 februari 2010 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4591866)
gij zijt zo gezien !!!!!!!!!! :lol:

Het kalf is verdronken. T'is te laat de put gedempt. :cry:

Anna List 10 februari 2010 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4591898)
Het kalf is verdronken. T'is te laat de put gedempt. :cry:

gelukkig liet je die koe nog thuis ! :lol:

Xenophon 10 februari 2010 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy (Bericht 4591855)

Ik begrijp sommige mannen niet.

Ze doet dan moeite om je te laten weten dat ze op het punt staat van vreemd tegaan en jij doet alsof je haar niet begrijpt...

lantjes 10 februari 2010 15:22

eerste les : haar altijd, maar dan ook altijd, uw volle aandacht schenken. Spreken is zilver maar luisteren is goud.

(al ben ook ik soms in huis al drie kamers verder als ze nog steeds aan 't aflopen is...soms zelfs zonder dat ze het merkt:-P)

kgeefgenefok 10 februari 2010 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4591913)

Ze doet dan moeite om je te laten weten dat ze op het punt staat van vreemd tegaan en jij doet alsof je haar niet begrijpt...

Ach die trienen doen dat toch gewoon om ons te testen ... Ge gaat dan eens eten of stappen met die wijven, steken ze een dolk in je hart ;-)

Selectieve aandacht is een overlevingsstrategie ... Anders memmen ze u dood

lantjes 10 februari 2010 15:35

:cheer: doodmemmen :cheer:

Anna List 10 februari 2010 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4591913)

²

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be