Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Gruwelijke beelden barbaarse publieke executies in Nigeria (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135065)

SDX 11 maart 2010 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4637470)

BAH!

Deze zin:
Citaat:

Ik vraag me af of deze beesten bij de mensen horen.
is een belediging voor alle beesten - als hier 'dieren' mee bedoeld worden - ter wereld, want geen enkel dier is zo wreed!
Religie van de wrede! Bahbahbah...ontsproten uit het meest zieke brein, en dat heeft meer dan 1 miljard aanhangers, slaven van allah/mohammed.
Ik zou me doodschamen...

bgf324 11 maart 2010 22:47

Welcome to africa.

Gebeurd er elke dag.
Enig verschil is dat het dan niet gefilmd wordt.
Of mss wel, maar dan mag de cameraman er zich naast leggen.

liberalist_NL 11 maart 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4591399)
Vreselijke beelden. Het filmpje dat erbij hoort is niet voor gevoelige zielen.
Wat mij het meest verbaasd is dat niemand reageert. Geen massabetogingen in de straten van de islamitische landen, geen verontwaardiging van Westerse politici, geen boze reactie van Presidenten uit Zuid-Amerika, geen kwade artikels op allerhande blogs en websites van pvda en andere soortgelijke 'idealisten' in België en elders, geen boycot-acties vanwege 'vredesgroeperingen', geen verdrietige Jos Geysels op tv, geen Goldstone rapport, geen reactie van de VN, laat staan een veroordeling door de VN-veiligheidsraad, etc.... het maakt al hun vorige overdreven acties en reacties op onbewezen feiten en percepties toch vrij ongeloofwaardig, me dunkt.

De shockvalue van dit soort berichten is de laatste jaren ontzettend gedaald. Het is niet meer dan een fait divers. Het is naar voor die mensen, maar op een gegeven moment kan het je gewoon niets meer schelen. Dit is de Islamitische wereld in zijn volle glorie. And it ain't looking pretty.

Hoogmoed 11 maart 2010 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4637518)
De shockvalue van dit soort berichten is de laatste jaren ontzettend gedaald. Het is niet meer dan een fait divers. Het is naar voor die mensen, maar op een gegeven moment kan het je gewoon niets meer schelen. Dit is de Islamitische wereld in zijn volle glorie. And it ain't looking pretty.

als we reageren is het niet goed, reageren we niet is het ook niet goed :oops: :lol: :roll:

Bashen ;-)

Hoogmoed 11 maart 2010 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4637477)
BAH!

Deze zin:

is een belediging voor alle beesten - als hier 'dieren' mee bedoeld worden - ter wereld, want geen enkel dier is zo wreed!
Religie van de wrede! Bahbahbah...ontsproten uit het meest zieke brein, en dat heeft meer dan 1 miljard aanhangers, slaven van allah/mohammed.
Ik zou me doodschamen...

waar wacht je op :lol:

liberalist_NL 11 maart 2010 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 4637581)
als we reageren is het niet goed, reageren we niet is het ook niet goed :oops: :lol: :roll:

Klopt; bij alles en iedereen blijven er genoeg mensen om te zaniken.

ministe van agitatie 12 maart 2010 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4637457)
Hoe kunnen mensen toch zo blind en doof zijn, óveral, in élk land ter wereld waar de slaven van allah de 10 %+ bereiken is moord, doodslag, terreur, ellende, achteruitgang, discriminatie, onderdrukking, ellende, wreedheid etc.etc...

Onnozel hoor. Hier is een lijstje mbt de prevalentie van moord en doodslag, gerangschikt per land. Zoals je ziet is het eerste land waar de islam een rol van betekenis speelt Irak, en wel op de 16de plaats. En dat heeft alles met de oorlog te maken.
Het volgende islamitische land op de lijst is Pakistan, op plaats 43.

De landen die de lijst aanvoeren zijn alles behalve islamitisch, ze zijn vooral christelijk. En in hoge mate.

U verkoopt dus bullshit. Maar dat wisten we al.

bron

Antoon 12 maart 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4637653)
Onnozel hoor. Hier is een lijstje mbt de prevalentie van moord en doodslag, gerangschikt per land. Zoals je ziet is het eerste land waar de islam een rol van betekenis speelt Irak, en wel op de 16de plaats. En dat heeft alles met de oorlog te maken.
Het volgende islamitische land op de lijst is Pakistan, op plaats 43.

De landen die de lijst aanvoeren zijn alles behalve islamitisch, ze zijn vooral christelijk. En in hoge mate.

U verkoopt dus bullshit. Maar dat wisten we al.

bron

Niet zo snel. Ik begrijp wel dat jullie proberen de wreedheden die dagelijks in naam van de Islam worden gepleegd onder de tapijt weg te moffelen, maar het gaat niet lukken.

De lijst heeft meer dan waarschijnlijk te maken met gewone criminaliteit.

liberalist_NL 12 maart 2010 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4638165)
Niet zo snel. Ik begrijp wel dat jullie proberen de wreedheden die dagelijks in naam van de Islam worden gepleegd onder de tapijt weg te moffelen, maar het gaat niet lukken.

In de Islam daar is het handjehak als je iets steelt. Men kijkt daar wel uit.

Jozef Ostyn 12 maart 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4638165)

Uiteraard. Als men geen rekening houdt met zaken zoals de slachtingen in Darfur is het gemakkelijk.

Hoogmoed 12 maart 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4638607)
Uiteraard. Als men geen rekening houdt met zaken zoals de slachtingen in Darfur is het gemakkelijk.

Of met de slachtingen in Iraq en Afghanistan door de westerse coalitie troepen ;-)

liberalist_NL 12 maart 2010 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 4638627)
Of met de slachtingen in Iraq en Afghanistan door de westerse coalitie troepen ;-)

Waar de bevolking achter staat.

ministe van agitatie 12 maart 2010 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4638800)
Waar de bevolking achter staat.

Noch hier noch in Afghanistan staat de bevolking daar achter. Zelfs in de VS staat de bevolking er niet achter.

In verband met Afghanistan kan u dat bv. hier checken: http://www.rawa.org

D'ARTOIS 13 maart 2010 20:16

Er zijn twee soorten leugenaars: Politici en Statistieken.

De bron lijkt me zeer aanvechtbaar

Ambiorix 13 maart 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4634286)
Jaja, altijd maar een excuus zoeken. Maar het komt erop neer dat de moslims overal ter wereld er lustig op moorden. Liefst andere bevolkingsgroepen, en als het niet kan, dan maar de eigen mensen. Tientallen en soms honderdtallen tegelijk, vrouwen en kinderen inbegrepen.

geeuw

Uw idool bush kon er ook een pak van.

RodeLantaarn 14 maart 2010 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 4640259)
geeuw

Uw idool bush kon er ook een pak van.

Natuurlijk, wie zich bekeert tot de islam gaat automatisch voor het geweld. No exceptions

RodeLantaarn 14 maart 2010 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4638607)

Maar als het om de slachting van de Palestijnen gaat, dan is dat wel aanvaardbaar.

Antoon 17 maart 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 4640259)
geeuw

Dat zo'n tragedie u alleen maar doet geeuwen zegt veel over uzelf. Bah!

Antoon 17 maart 2010 14:44

En het blijft maar doorgaan. Eén van de grootste hedendaagse drama's.

.
Citaat:

Zeker dertien doden bij aanval op christelijk dorp in Nigeria

Bij een bloedige overval op een christelijk dorp in de buurt van de Nigeriaanse stad Jos zijn minstens dertien mensen gedood. Volgens de staatsradio hadden de daders zich als soldaten vermomd. Zij hebben huizen platgebrand en de bewoners met machetes te lijf gegaan.

Bij gelijkaardige aanvallen van islamische nomaden zijn enkele weken geleden tot 500 mensen gedood, onder hen ook vele vrouwen en kinderen. Jos is al jaren het brandpunt van etnisch en religieus geweld. (dpa/afp/gb)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be