Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   SMOKING HOT : VRT PEILING, N-VA & VLD grootste winnaars,VB BIG LOSER (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137018)

Pericles 3 april 2010 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674366)
Vlaams belang is de 4 de partij. Ooit was het de tweede. En in vergelijking met de laatste Vlaamse verkiezingen gaat het -1.5% achteruit.

De VRT peiling is correct, die van la libre Belgique niet hé System. :lol:

Pelgrim 3 april 2010 17:25

In de vijftien jaar dat ik nu bewust met politiek bezig ben ben ik eigenlijk nog nooit gevraagd voor zo'n peiling.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze hun publiek kiezen?

speurneus 3 april 2010 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4674092)
Van de VRT, dus onbetrouwbaar en anti-Vlaams.

en la libre is dan pro vlaams?

Pericles 3 april 2010 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4674374)
In de vijftien jaar dat ik nu bewust met politiek bezig ben ben ik eigenlijk nog nooit gevraagd voor zo'n peiling.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze hun publiek kiezen?

De VRT telefoneert volgens mij eerst de rode en de blauwe vrienden. Maar ik kan mij natuurlijk altijd vergissen. ;-)

speurneus 3 april 2010 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4674342)
Zoveel mogelijk mensen zo willekeurig mogelijk ondervragen.

Dit is juist de manier om het niet te doen zal je bedoelen.
Nooit van een survey gehoord?

Xenophon 3 april 2010 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 4674378)
en la libre is dan pro vlaams?

Ik heb helemaal niets geschreven over la libre.

system 3 april 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4674368)
De VRT peiling is correct, die van la libre Belgique niet hé System. :lol:

U weet wellicht ondertussen dat ik niet zo op peilingen ben gesteld. Ik vind dat maar allemaal maar koffiedik kijken. Maar als men toch met peilingen schermt, ja dan scherm ik er ook mee.

Pericles 3 april 2010 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674405)
U weet wellicht ondertussen dat ik niet zo op peilingen ben gesteld. Ik vind dat maar allemaal maar koffiedik kijken. Maar als men toch met peilingen schermt, ja dan scherm ik er ook mee.

Ok, maar dat is opportunisme en zondigen tegen uw eigen opvattingen ontrent de waarde van peilingen.

system 3 april 2010 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4674417)
Ok, maar dat is opportunisme en zondigen tegen uw eigen opvattingen ontrent de waarde van peilingen.

Neen, dat is de (politieke) vijand bestrijden met zijn eigen 'vermeende' wapens.

Pericles 3 april 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674450)
Neen, dat is de (politieke) vijand bestrijden met zijn eigen vermeende wapens.

Helemaal niet, het is zondigen tegen uw eigen principes. Ik heb nooit de peiling van La libre Belgique misbruikt omdat ze voor ons toevallig gunstig was. Politieke peilingen zijn waardeloos ; de enige peiling die telt is de verkiezing zelf.

system 3 april 2010 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4674456)
Helemaal niet, het is zondigen tegen uw eigen principes.

Als ik u met een riotgun wil bevechten, maar u verkiest waterpistooltjes, tja, dan zal ik me wel moeten beperken tot waterpistooltjes indien u niets anders hebt. Dat noem ik zelfs fairplay.

Xenophon 3 april 2010 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674459)
Als ik u met een riotgun wil bevechten, maar u verkiest waterpistooltjes, tja, dan zal ik me wel moeten beperken tot waterpistooltjes indien u niets anders hebt. Dat noem ik zelfs fairplay.

Hoe kan je nu vechten met waterpistooltjes?

Pericles 3 april 2010 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674459)

Heeft u geen principes dan ? In intelectuele eerlijkheid dan zonder belang?

system 3 april 2010 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4674471)
Heeft u geen principes dan ? In intelectuele eerlijkheid dan zonder belang?

Mijn principes zijn echt. Uw principes zijn klatergoud. Want u weet heel goed dat die peilingen niets of niet zo heel veel om het het lijf hebben en toch (mis)gebruikt u ze.

Pericles 3 april 2010 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674491)
Mijn principes zijn echt. Uw principes zijn klatergoud. Want u weet heel goed dat die peilingen niets of niet zo heel veel om het het lijf hebben en toch (mis)gebruikt u ze.

U moet dringend een beetje rusten, want dat is precies hetgeen wat ik zeg nooit te doen, precies omdat peilingen zever zijn. U zegt in een andere draad dat ze zever zijn , maar in deze draad wil u ze gebruiken omdat ze u goed uitkomen .
Wie is hier de hypocriet ?

U zit te veel op dit forum, dat is blijkbaar niet goed voor uw gezondheid en het heldere denken.
Bent u werkloos, gezien de tijd die u hier doorbrengt ?
www.spele.nl kan u ontspannen.

system 3 april 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4674505)
U moet dringend een beetje rusten, want dat is precies hetgeen wat ik zeg nooit te doen, precies omdat peilingen zever zijn. U zegt in een andere draad dat ze zever zijn , maar in deze draad wil u ze gebruiken omdat ze u goed uitkomen .
Wie is hier de hypocriet ?

U zit te veel op dit forum, dat is blijkbaar niet goed voor uw gezondheid en het heldere denken.
Bent u werkloos, gezien de tijd die u hier doorbrengt ?
www.spele.nl kan u ontspannen.

Hoor hoor wie het zegt.U bent toch altijd stipt present om te antwoorden.

En zo objectief ben u nu ook weer niet:

Citaat:

Citaat: Pericles
De VRT telefoneert volgens mij eerst de rode en de blauwe vrienden. Maar ik kan mij natuurlijk altijd vergissen.
Suggestief noem ik dit.

Pericles 3 april 2010 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674603)
Hoor hoor wie het zegt.

Wat een debiele reactie, maar kom je mag het laatste woord hebben , hoe stupiet het ook mag zijn , anders ga je slecht slapen denk ik.
Ik heb een zaak met 3 man personeel (verzekeringskantoor) en als ik geen goesting heb om te werken , werk ik niet, iemand anders doet dat wel in mijn plaats en ik betaal hem - haar daarvoor. Bovendien heb ik 5 berichten gemiddeld per dag , jij meer dan 4 keer zoveel .

Ben je werkloos ?

system 3 april 2010 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4674606)
Wat een debiele reactie, maar kom je mag het laatste woord hebben , hoe stupiet het ook mag zijn , anders ga je slecht slapen denk ik.
Ik heb een zaak met 3 man personeel (verzekeringskantoor) en als ik geen goesting heb om te werken , werk ik niet. Bovendien heb ik 5 berichten gemiddeld per dag , jij meer dan 4 keer zoveel .

Ben je werkloos ?

Ik beklaag dat verzekeringskantoor. Want als het aan u ligt... Overgelaten aan de kinderen?

Pericles 3 april 2010 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4674607)
Ik beklaag dat verzekerings kantoor. Overgelaten aan de kinderen?

Waarom , ik betaal goed (beter dan gemiddeld denk ik) en nee ik ga waarschijnlijk niet overlaten aan de kinderen, het interesseert hen niet. Het is voor mij 20 jaar hard geweest om de zaak op te bouwen (nagenoeg zonder verlof), nu leg ik de rien er af en toe eens af. Nog ca. 10 jaar en dan verkoop ik, er zijn nu al kandidaten.

Fieseler 3 april 2010 20:49

VB houdt dus zelfs stand bij de pocolinkies van de VRT en de Standaard...goe nieuws dus.

De meest Vlaamse postjespartij gaat vooruit....weer goe nieuws...

De derde V partij houdt ook stand...geen slecht nieuws....

De drie V partijen ook in deze Belgicistische peiling op bijna 40%...

Vandaag heeft Kim gewonnen...

STVV staat vierde...

Morgen Ronde Van Vlaanderen....

Mijn mama ontslagen uit het ziekenhuis....

Wat wil een mens nog meer...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be