![]() |
Citaat:
|
In de vijftien jaar dat ik nu bewust met politiek bezig ben ben ik eigenlijk nog nooit gevraagd voor zo'n peiling.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze hun publiek kiezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit van een survey gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is hier de hypocriet ? U zit te veel op dit forum, dat is blijkbaar niet goed voor uw gezondheid en het heldere denken. Bent u werkloos, gezien de tijd die u hier doorbrengt ? www.spele.nl kan u ontspannen. |
Citaat:
En zo objectief ben u nu ook weer niet: Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een zaak met 3 man personeel (verzekeringskantoor) en als ik geen goesting heb om te werken , werk ik niet, iemand anders doet dat wel in mijn plaats en ik betaal hem - haar daarvoor. Bovendien heb ik 5 berichten gemiddeld per dag , jij meer dan 4 keer zoveel . Ben je werkloos ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
VB houdt dus zelfs stand bij de pocolinkies van de VRT en de Standaard...goe nieuws dus.
De meest Vlaamse postjespartij gaat vooruit....weer goe nieuws... De derde V partij houdt ook stand...geen slecht nieuws.... De drie V partijen ook in deze Belgicistische peiling op bijna 40%... Vandaag heeft Kim gewonnen... STVV staat vierde... Morgen Ronde Van Vlaanderen.... Mijn mama ontslagen uit het ziekenhuis.... Wat wil een mens nog meer... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be