![]() |
Citaat:
|
Man, man, man:oops:
Vanhengel en Leterme zijn aan 't proberen om de stemming in de Kamer tegen te houden. Wat hebben die dan al de voorbije 40 jaren gedaan? Dus veel zeveren en NOOIT hebben willen stemmen? OT. Villa Politica... Ik zie daar veel VB-ers die lonken naar Linda Dewin, maar Linda vraagt hen niks:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Leterme = ACW = walgen van Vlaanderen! |
just op radio Belgique : Dewael naar de koning om polshoogte te nemen...
wie volgt http://blogimages.bloggen.be/manten/...b69b43a9bb.jpg hoog spel.... hoe zou het complot in elkaar steken |
Citaat:
Zoals ik eerder zei: wij zijn altijd gekl.. geweest door onze eigen mensen. (politici ed. he) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen VANDAAG nog stemmen. (en de koning verslikte zich intussen in zijne koffie) |
Citaat:
|
Het aller-, aller-, allereerste wat er moet gebeuren bij een Vlaamse onafhankelijkheid is het pluraliseren van de VRT.
Zonder dit is een normale democratie onmogelijk. |
Citaat:
|
eigenlijk biedt deze crisis Vlaamse en Waalse partijen de kans om BHV zonder meer te degageren ...
wanneer men de stemming laat doorgaan en het besluit acteert ... kan iedereen stoer op de borst kloppen zonder verdere electorale gevolgen, walen kunnen vlamingen immers niet electoraal afstraffen en omgekeerd ... |
de Belgicistische krachten binnen de VLD proberen nu om alles op te lossen. het worden nog spannende tijden voor de VLD!
|
Citaat:
|
Wie gaat dan Phara en Ter Zake uitzenden ?
Anke vandermeersch Marijke Dillen en Marleentje... zie het al voor me veur eigen volk, Antwerpen Boven, veiligheid ierst... http://www.youtube.com/watch?v=wkYHOihaov0 zal proper worden |
De oplossing: afschaffing van de federale regering.
Bestuur op dat niveau is toch niet meer mogelijk. Laat alles over aan de Vlaamse, Waalse en Brusselse regering. Deze werken perfect en democratisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste berichten stellen dat Vanhengel niet akkoord is met De Croo om de stekker uit te trekken; the plot thickens...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be