Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Geen verkiezingen voor Vanhecke en Morel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138601)

Anna List 11 mei 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 4743702)
Zal nodig zijn...

Idem.

Wat 'kweddelen' ook moge betekenen ;-) , ze doen ons geen goed en stemmen enkel de tegenstander blij.

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=TD2PTJRD

zo kan het ook :-)

Txiki 11 mei 2010 10:47

Op welke zender draait deze soap?

Henri1 11 mei 2010 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4743741)

Radio Deprimo.

Anna List 11 mei 2010 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4743741)

ik denk dat dat betaal-tv is :-)

Brugge Veilig en Leefbaar 11 mei 2010 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4743543)
je begrijpt toch dat je jezelf hier tegenspreekt ... net die ruggegraat van de beweging ligt hier (en ook in beveren) onder vuur ...

Anna List. Ik verwachtte nog een of ander gekronkel en hield wat achter de hand. Naast wat ik al heb geschreven: denkt u echt dat Vanhecke het zou zien zitten in een fractie (vol vijanden) en onder leiding van aartsvijand Annemans ? Hij weet als geen ander hoe je iemand mentaal en fysiek kunt kraken en kapot maken, zonder letterlijk buiten te gooien.

toccata 11 mei 2010 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 4743651)
idd. idem voor groen door de opvang van Geert Lambert en co.

Voorlopig gaat alles goed, of dat zo blijft: we zullen zien, ik durf mijn hand ervoor niet in het vuur te steken:-)

roger verhiest 11 mei 2010 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4743241)
"De vlucht vooruit die Valkeniers nu neemt is vermoedelijk te wijten aan het interview dat morgen in P-magazine verschijnt, waarin Gerolf Annemans onverbloemd stelt dat ik tot het het 'verleden' van de partij behoor en voor hem een 'grote vergissing' uit het verleden ben."

Ik kijk alvast uit naar dat interview. Als het waar is dat er publiekelijk afstand genomen wordt van Morel, dan is dat prachtig. Dit had de partij al véél eerder moeten doen. De schade die Morel de laatste drie jaar heeft aangericht is niet te overzien.

Voor een overzicht van "de schade" zou ik het komende verkiezingsresultaat afwachten, misschien zal men stellen dat de grote winst van "tegenstrever" N-VA eigenlijk de bevestiging van het "groot gelijk" van het VB is en een achteruitgang dan toch een "eclatante overwinning" noemen. Ik voorspel dat deze verkiezingen inderdaad door "iedereen" gewonnen gaan worden, zodat "iedereen" een mandaat van de kiezer gekregen zal hebben om door te gaan zoals "ze" bezig zijn.

Anna List 11 mei 2010 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 4743651)
idd. idem voor groen door de opvang van Geert Lambert en co.

BS ... Lambert is een klassebak !

Bert Deckers 11 mei 2010 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4744036)
Voor een overzicht van "de schade" zou ik het komende verkiezingsresultaat afwachten, misschien zal men stellen dat de grote winst van "tegenstrever" N-VA eigenlijk de bevestiging van het "groot gelijk" van het VB is en een achteruitgang dan toch een "eclatante overwinning" noemen. Ik voorspel dat deze verkiezingen inderdaad door "iedereen" gewonnen gaan worden, zodat "iedereen" een mandaat van de kiezer gekregen zal hebben om door te gaan zoals "ze" bezig zijn.

Dat zou wel eens een vrij correcte voorspelling kunnen zijn.

Fieseler 11 mei 2010 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4743730)

Gerolf heeft geen "bevriende" krant behalve het Pallieterke, VDB wel.

Als er iets is dat het VB tegenzit de afgelopen twintig jaar dan is het dat wel.

Anna List 11 mei 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 4744090)

Als er iets is dat het VB tegenzit de afgelopen twintig jaar dan is het dat wel.

maar ook dat zal Annemans zelf moeten doorbreken, niet ?

Henri1 11 mei 2010 16:31

Afin, dan heeft ze nu ineens voldoende tijd om met het "forelleke" te spelen. ;-)

forzaflandria 11 mei 2010 16:57

Nogal voorspelbaar dat ze niet op de lijst staan. Ik vraag me af wat er na de verkiezingen gebeurt: ofwel trachten ze het VB over te nemen - wat ik niet zie lukken - ofwel vliegen ze buiten, maar waarnaartoe?
Morel is al bij de N-VA geweest, dus naar kan ze wellicht niet meer terecht.

filosoof 11 mei 2010 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 4744090)

Allemaal de schuld van die stoute linksen?

garfield 11 mei 2010 18:10

2 goede krachten en prachtige vlaams-nationalisten weggepest, goe bezig.

system 11 mei 2010 18:21

Annemans liegt.

jevaly 11 mei 2010 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4744419)
Nogal voorspelbaar dat ze niet op de lijst staan. Ik vraag me af wat er na de verkiezingen gebeurt: ofwel trachten ze het VB over te nemen - wat ik niet zie lukken - ofwel vliegen ze buiten, maar waarnaartoe?
Morel is al bij de N-VA geweest, dus naar kan ze wellicht niet meer terecht.

tja, indien ze in de politiek wil blijven, twee opties denk ik:
-eigen, radicale partij
-LDD, de vergaarbak van elders misgenoegden en buitengestampten (maar weinig waarschijnlijk, heeft in het verleden ook al met de grote manitou overhoop gelegen)

Zipper 11 mei 2010 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 4743611)
Annemans heeft die uitspraak al weerlegd hoor.

hij heeft helemaal niks weerlegd, hij heeft haar gewoon tegengesproken. T'is haar woord tegen het zijne.

Zipper 11 mei 2010 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4744543)
2 goede krachten en prachtige vlaams-nationalisten weggepest, goe bezig.

en dan vragen sommigen zich nog af, waarom het niet mogelijk zou zijn om met Dewinter samen te werken.....................hij kan nog niet samenwerken met zijn eigen partijmensen.

garfield 11 mei 2010 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 4744681)
en dan vragen sommigen zich nog af, waarom het niet mogelijk zou zijn om met Dewinter samen te werken.....................hij kan nog niet samenwerken met zijn eigen partijmensen.

Volledig correct.
FDW is een leuk en vriendelijk man als je het met hem eens bent :| Jammer maar blijkbaar zitten zulke ego's niet enkel bij linkse partijen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be