![]() |
Citaat:
Dat zou pas verantwoordelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schreef "Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;...." Vermeldde ik ergens haar religie/levensovertuiging? Citaat:
Citaat:
Deze die verantwoordelijk zijn voor de knokpartij in het ziekenhuis in Aalst? |
Citaat:
Als er Mohamedanen zijn die zich gedrangen , des te beter, dan is dat een bonus. Als ze zich allemaal gaan gedragen , ga je er nog aan verdienen. :-D Ge kunt nog rijk worden Arisjok. :lol: |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138729 |
Citaat:
Het gebruikte "argument" in zijn post is echter al door zowat elke anti-multikuller tot in den treure herhaald geweest en maakt door het grote cafétoog-gehalte maar weinig indruk. Zijn post behoort naar mijn bescheiden mening dus eerder tot de grijze middenmoot van dit forum. |
Citaat:
Dat is plezant leven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zich voor iemand anders garant te stellen is af te raden. |
Citaat:
|
Citaat:
Gezien jij je niet wenst garant te stellen voor anderen; kan je dit dan ook niet eisen aan anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij stelt dit voor, voor 1 bevolkingsgroep. Daarom vroeg ik je dit door te trekken naar een bevolkingsgroep waar jij toe behoort. Dan ben je plots geen voorstander meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor u is er met Mohamedanen geen probleem, wel stel u dan garant. Volgens jou brengen ze toch op , geen probleem dus. Verenig u. Richt een steunkommitee op :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be