Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Knokpartij in ziekenhuis Aalst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138766)

Kodo Kodo 16 mei 2010 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4752728)
Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;....

Jij bent nog steeds dik tevreden over onze mohammedanen. Prima! Ik vind dat al degenen die deze mening zijn toegedaan nu eens eindelijk de handen in elkaar zouden mogen slaan om gezamenlijk deze importgelovigen op te vangen, er de al dan niet bestaande kosten voor te dragen, de al dan niet bestaande overlast en intolerantie ervan te ondergaan, en de rest van de autochtone bevolking te ontslaan van alle gevolgen van hun edelmoedige politieke correctheid en er ons, waar nodig, tegen te beschermen.

Dat zou pas verantwoordelijk zijn.

Pericles 16 mei 2010 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4752916)
Jij bent nog steeds dik tevreden over onze mohammedanen. Prima! Ik vind dat al degenen die deze mening zijn toegedaan nu eens eindelijk de handen in elkaar zouden mogen slaan om gezamenlijk deze importgelovigen op te vangen, er de al dan niet bestaande kosten voor te dragen, de al dan niet bestaande overlast en intolerantie ervan te ondergaan, en de rest van de autochtone bevolking te ontslaan van alle gevolgen van hun edelmoedige politieke correctheid en er ons, waar nodig, tegen te beschermen.

Voortreffelijke repliek, ver boven het gemiddeld niveau van dit forum. Mijn hoed af. :clapping:

artisjok 16 mei 2010 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4752916)
Jij bent nog steeds dik tevreden over onze mohammedanen.

Waar lees je dat?
Ik schreef
"Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;...."
Vermeldde ik ergens haar religie/levensovertuiging?

Citaat:

Prima! Ik vind dat al degenen die deze mening zijn toegedaan
Welke "deze mening"?

Citaat:

nu eens eindelijk de handen in elkaar zouden mogen slaan om gezamenlijk deze importgelovigen op te vangen, er de al dan niet bestaande kosten voor te dragen, de al dan niet bestaande overlast en intolerantie ervan te ondergaan, en de rest van de autochtone bevolking te ontslaan van alle gevolgen van hun edelmoedige politieke correctheid en er ons, waar nodig, tegen te beschermen.

Welke "deze importgelovigen"?
Deze die verantwoordelijk zijn voor de knokpartij in het ziekenhuis in Aalst?

Pericles 16 mei 2010 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4752945)
Waar lees je dat?
Ik schreef
"Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;...."
Vermeldde ik ergens haar religie/levensovertuiging?

Welke "deze mening"?

Welke "deze importgelovigen"?
Deze die verantwoordelijk zijn voor de knokpartij in het ziekenhuis in Aalst?

Nee, nee, de liefhebbers van de aanhangers van Mohamed moeten financiêle verantwoordelijkheid dragen voor alle overlast, als die meer dan gemiddeld is.
Als er Mohamedanen zijn die zich gedrangen , des te beter, dan is dat een bonus. Als ze zich allemaal gaan gedragen , ga je er nog aan verdienen. :-D
Ge kunt nog rijk worden Arisjok. :lol:

artisjok 16 mei 2010 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4752965)
Nee, nee, de liefhebbers van de aanhangers van Mohamed moeten financiêle verantwoordelijkheid dragen voor alle overlast, als die meer dan gemiddeld is.
Als er Mohamedanen zijn die zich gedrangen , des te beter, dan is dat een bonus. Als ze zich allemaal gaan gedragen , ga je er nog aan verdienen. :-D
Ge kunt nog rijk worden Arisjok. :lol:

Mogen we dezelfde logica doortrekken voor bepaalde beroepen?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138729

IronChef 16 mei 2010 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4752940)
Voortreffelijke repliek, ver boven het gemiddeld niveau van dit forum. Mijn hoed af. :clapping:

Ik geef ruiterlijk toe dat kodo kodo in staat is om zijn boodschap in nagenoeg vlekkeloos nederlands te verwoorden. Dit in tegenstelling tot het merendeel van de leden van dit forum, waarbij ik mezelf spijtig genoeg ook mag toerekenen.

Het gebruikte "argument" in zijn post is echter al door zowat elke anti-multikuller tot in den treure herhaald geweest en maakt door het grote cafétoog-gehalte maar weinig indruk.

Zijn post behoort naar mijn bescheiden mening dus eerder tot de grijze middenmoot van dit forum.

Xenophon 16 mei 2010 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4752728)
Vertellen die twee verpleegsters in de familie selectief de gebeurtenissen i.v.m. 1 bevolkingsgroep?

Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;....

Dat is knap, in uw wereld is er geen agressie, geen terrorisme, geen amok.

Dat is plezant leven.

artisjok 16 mei 2010 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4752993)
Dat is knap, in uw wereld is er geen agressie, geen terrorisme, geen amok.

Waar lees je dat?

Citaat:

Dat is plezant leven.
Ik ben best tevreden met mijn leven, ja.

Pericles 16 mei 2010 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4752984)
Mogen we dezelfde logica doortrekken voor bepaalde beroepen?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138729

Bepaalde beroepen ? Overal is er fraude, in elk beroep. Ik stel mij garant voor niemand. Maar als u zich per se garant wil stellen voor de moslims , mijn niet gelaten, dan zijn de kosten en de baten voor u;dat valt te regelen.:-D

Pericles 16 mei 2010 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4752987)
Ik geef ruiterlijk toe dat kodo kodo in staat is om zijn boodschap in nagenoeg vlekkeloos nederlands te verwoorden. Dit in tegenstelling tot het merendeel van de leden van dit forum, waarbij ik mezelf spijtig genoeg ook mag toerekenen.

Het gebruikte "argument" in zijn post is echter al door zowat elke anti-multikuller tot in den treure herhaald geweest en maakt door het grote cafétoog-gehalte maar weinig indruk.

Zijn post behoort naar mijn bescheiden mening dus eerder tot de grijze middenmoot van dit forum.

Ik heb hier toch al veel slechter gelezen, maar ironchef, ik heb op uw teen getrapt,en daarom, mijn excuses, gij zijt ook buitengemoon goed.

artisjok 16 mei 2010 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753007)
Bepaalde beroepen ? Overal is er fraude, in elk beroep. Ik stel mij garant voor niemand.

Mag ik dit interpreteren als "Neen; ik wil die logica niet doortrekken naar bepaalde beroepen"?

Pericles 16 mei 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753029)
Mag ik dit interpreteren als "Neen; ik wil die logica niet doortrekken naar bepaalde beroepen"?

Nee, ik stel mij allen voor mijzelf garant en niet voor iemand anders, zo moet je dat interpreteren.
Zich voor iemand anders garant te stellen is af te raden.

Xenophon 16 mei 2010 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753004)
Waar lees je dat?

wat wil je nu zeggen, dat je anekdotische opmerking totaal geen waarde had?

artisjok 16 mei 2010 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753039)
Nee, ik stel mij allen voor mijzelf garant en niet voor iemand anders, zo moet je dat interpreteren.
Zich voor iemand anders garant te stellen is af te raden.

Ja dus; wanneer jij je niet wenst garant te stellen voor anderen; wens je de logica niet door te trekken.

Gezien jij je niet wenst garant te stellen voor anderen; kan je dit dan ook niet eisen aan anderen.

artisjok 16 mei 2010 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4753042)
wat wil je nu zeggen, dat je anekdotische opmerking totaal geen waarde had?

Neen.

Pericles 16 mei 2010 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753072)
Ja dus; wanneer jij je niet wenst garant te stellen voor anderen; wens je de logica niet door te trekken.

Gezien jij je niet wenst garant te stellen voor anderen; kan je dit dan ook niet eisen aan anderen.

Gij wil dat blijkbaar wel doen . Dus doe maar, ge moet dan wel bereid zijn de gevolgen daarvan te dragen. :roll:

Pericles 16 mei 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753073)
Neen.

Ge zijt dus weerom aan het zeveren ?

artisjok 16 mei 2010 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753078)
Gij wil dat blijkbaar wel doen . Dus doe maar, ge moet dan wel bereid zijn de gevolgen daarvan te dragen. :roll:

Neen; integendeel.

Jij stelt dit voor, voor 1 bevolkingsgroep. Daarom vroeg ik je dit door te trekken naar een bevolkingsgroep waar jij toe behoort. Dan ben je plots geen voorstander meer.

artisjok 16 mei 2010 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753082)
Ge zijt dus weerom aan het zeveren ?

Welke logica volg je om tot dit besluit te komen?

Pericles 16 mei 2010 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753098)
Neen; integendeel.

Jij stelt dit voor, voor 1 bevolkingsgroep. Daarom vroeg ik je dit door te trekken naar een bevolkingsgroep waar jij toe behoort. Dan ben je plots geen voorstander meer.

Ik stel mij garant voor niemand . Dat is toch Nederlands, u zou dat toch moeten begrijpen.
Voor u is er met Mohamedanen geen probleem, wel stel u dan garant. Volgens jou brengen ze toch op , geen probleem dus. Verenig u. Richt een steunkommitee op :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be