![]() |
Weg met Ajax. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Opbokken met die over het paard getilde grafclub uit dat omhooggevallen piratennest aan het IJ. |
Citaat:
Vergeet niet dat ik 2 mtr 18 ben en mijn gevechtshouding maakt mij min of meer onverslaanbaar !! Of denk jij mij wel te kunnen verslaan als het vechten wordt ?? |
Citaat:
Weet u wat, dan ga ik voor uw tweemeterachttienlange lijf terwijl u in de ultieme gevechtshouding gepositioneerd staat, ook nog eens een liedje voor u staan zingen: (op de wijs van turken tulpen uit NeuzenAmsterdam) Als het lente wordt, dan gooien wij, bommen op Amsterdam Van die grote, van die kleine, laat de Arena, maar verdwijnen enz enz |
Citaat:
|
Citaat:
http://public.bay.livefilestore.com/...iek.jpg?psid=1 |
Citaat:
|
Citaat:
Je vraagt er net iets te uitdrukkelijk om, dus zal het wel verdiend zijn. Ben je een bleiter of een bloeder? :-D |
Citaat:
Die pica eerder met uitleg van de cijfers is afbeelding van mijn gevechtshouding die zo perfect is dat die mij min of meer onverslaanbaar maakt !! (denk ik) |
Dit is de beste thread ooit
|
Citaat:
Citaat:
Één geluk heb je dan echter wel, als trotse bezitter van een rolstoel mag je vast de wedstrijden van je geliefde clubje vanaf het speciale gehandicaptenpodium achter de goal gaan volgen. "Elluk nadeel hep se foordeel", zoals het grote orakel Johan C., ook wel bekend als Nummer 14, reeds zeide. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
1) Dan moet je dat wel eerst zomaar durven te doen. 2) Dan moet je ze ook nog gelijk weten te vinden. 3) Dan moet je ze nog precies goed weten te raken. 4) Dan moet je ze naast precies goed ook nog hard genoeg weten te treffen. 5) De eerste de beste die mij dát flikt knijp ik gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertel ?? jij heb "body"scan" ogen waarmee je dwars door mijn kleren heen kan kijken ?? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be