![]() |
Citaat:
Iedereen controleren zoals op luchthavens. (min. detectoren) Het is erg jammer maar het zal nu ook moeten. Het incident lijkt me nu een Italiaanse toestand. Maar ja het blijkt weer dat er geen geld is, zelfs niet om het loon te betalen van een zaalwachter. |
Citaat:
|
Citaat:
Het ironische is dat het dan nog es diezelfde zijn die onze gerechtshoven en gevangenissen bevolken. Multiculturele verrijking dus. |
Citaat:
Benieuwd naar de reakties van onze politiekertjes. Een rechter en een griffier vermoorden op de rechtbank ! ONGELOOFLIJK ! ! ! In een "beschaafd" Europees land !? :x |
Citaat:
|
Citaat:
Man is opgepakt. En zoals ik al zei: de vreemden bederven het zelf. Ze brengen hun eigen landgenoten in diskrediet.... Het blijft niet bij handtassen-diefstallen, het opblazen van bankcontact-punten en nog van dat fraais. |
Citaat:
Welke minister heeft die zaalwachters afgeschaft ? |
Citaat:
En ook hartelijk dank aan Europa.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat iedereen maar gewapend rondlopen en als ze schieten pakken we ze op. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan voelt men zich geviseerd nietwaar ? |
Hoe weten ze nu dat het een Albanese man is?
Niemand wist toch wie het was? Totaal onbekende. |
Citaat:
Ze brengen hun eigen landgenoten in diskrediet.... Leren lezen a.u.b. ;) Albanezen, hier als voorbeeld, die het goed hebben in eigen land komen niet naar hier. Albanië heeft ook een verantwoordelijkheid. Dit wordt belangrijk, let maar op;) Op een conferentie om 14 uur kon enkel verteld worden dat de dader op het einde van de zitting, die hij helemaal had bijgewoond, begon te schieten. Daarbij kwamen de vrederechter en een griffier om het leven. Dus zoals ik al eerder vermoedde zal er wel een relatie zijn tussen de dader en die mensen die voor de rechter verschenen. Waarschijnlijk zal de uitspraak NIET naar de zin geweest zijn van de schutter. |
Citaat:
Met mijn lezen is het trouwens goed gesteld, ik deed het altijd al graag. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En géén procedurefouten,deze keer... Maar intussen zijn die mensen toch wel dood,en blijven er mensen achter die hen zullen missen. |
Slachtoffers door het hoofd geschoten?
Dader verdween op de zavel mogelijk in een auto van een compaan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be