![]() |
Citaat:
Maar dan zullen we een andere haaip kennen: deze van de tweede zwarte zondag. Ik zeg je: je zou het je beklagen, mocht je dat moeten meemaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Weer uit het programma van de NVA: "De uitkeringen worden toegekend aan wie blijk geeft van werkbereidheid door maatschappelijk erkend werk te leveren dat niet bezoldigd wordt of aan mensen die arbeid verrichten binnen hun lichamelijke en mentale mogelijkheden, maar daar onvoldoende inkomen uit kunnen putten." Jawel, ook mentaal gehandicapten moeten hun steentje bijdragen voor ze recht krijgen op een uitkering. Zakskes plakken, vijsjes ergens opdraaien, renderen moet het. |
Citaat:
Wij danken u verder ;) |
Citaat:
Democratie is wat Bart & Co er in overleg met Elio & Co van gaan bakken. Dat is democratie. Volgende vraag aub. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
bovendien is dit deel van het nva programma uitgewerkt door geneesheer Ide (spesialist Palfijn Gent) Citaat:
Ja, de pensioenen aanpakken: de laatste 20 jaar altijd al sossen-ministers, zonder één maand uitzondering, vooral de laatste maanden: groen boek, wit boek ... |
Citaat:
|
Citaat:
In Wallonie heeft het gezonde verstand (niet verwarren met LDD) een verpletterende overwinning gehaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of daar niets te halen valt. En o wee als ze eentje vinden die zomaar is doodgegaan i.p.v. zijn burgerplicht te vervullen. De NVA zal zeker voor werk zorgen: de nieuwe Volkswagen ligt al op de tekentafel. Het is véél gemakkelijker jacht te maken op mensen die een uitkering hebben dan jobs te creëren. En intussen groeit hier ook de kloof tussen rijk en arm. Nu is de middenklasse aan de beurt en dat zijn ook de kiezers van NVA ;) (inkomens tussen de 3000 �* 4500 euro/maand) Waar gaat het over? "Houwe wat we hebbe". En dit op kosten van een lagere klasse. |
Citaat:
Jobs creëren? Is gemakkellijk gezegd. Weet je hoeveel van onze bevolking ouder dan 18 reeds leeft van de overheid? |
Citaat:
Citaat:
"BDW moet premier worden" is een uitspraak van een politicus, Patrick Janssens: http://www.gva.be/verkiezingen/2010/...er-worden.aspx Moet GVA daarvoor gecensureerd worden? Straf. Moet Patrick Janssens gecensureerd worden dan? Nog straffer! Citaat:
Citaat:
De media de schuld geven van wat verkeerd gaat is er compleet naast, is er compleet over! Welk land en welk regime wens jij? Een dictatuur, een éénpartijstaat? |
Citaat:
Een uitkering wordt toegekend aan mensen die arbeid verrichten binnen hun lichamelijke en mentale mogelijkheden, maar daar onvoldoende inkomen uit putten. Dit wil dus zeggen, als je mentale capaciteiten zo laag zijn dat je niets kan, je recht hebt op een uitkering. |
Citaat:
zijn werkgever fox. Een ander voorbeeld als ik mag. Ik heb zo véél mijnwerkers gekend en in die tijd was er geld z�*t. Ik ga overdrijven maar die dokters stuurden halfdoden terug aan 't werk. Is het nu beter....? Was het vroeger beter? Neen maar er waren veel meer goede dingen waar ze beter met hun poten van hadden afgebleven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
> gezond milieu > gezond leven en eten > gezonde mensen > minder zieken en minder sociale minderheden. Ik heb gezien ja. Heb er ook totaal niets op tegen dat die gehandicapten het goed hebben en dat geldt voor alle gehandicapten. Het Limburgse TEVONA doet ook goed werk op dit gebied. Wat uw vrouw betreft: dat ze een overeenkomst maakt met haar werkgever dat ze tevreden is met minder loon en minder luxe. Ooit gehoord van de Witte Woede? Vast wel. Alle werkgelegenheid in de zorg of ander sociaal werk is onderbetaald en onderbemand. Gelukkig (?) is er nog vrijwilligerswerk. De reden is dat alles en iedereen WINST wil maken. Onze jonge bevolking? +18 jarigen. Ja dat weet ik. En die toestand is er al zolang ik hier rondloop. Er zijn zelfs kinderen die kindergeld krijgen en niet in België wonen. Ah gaan we die toer op? Ja, nu even wel. Knelpuntberoepen dan maar? Een goed betaalde job (40 uren per week)? Welke degelijke Katholieke en Vlaamse jongeling heeft daar iets op tegen? ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be