Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Medisch vraagje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141531)

bgf324 5 februari 2011 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5271520)
Hoe zit da nu? Is em nu een vinger kwijt? ;-)

Neen, maar zijn nagel (die terug gegroeid is) is redelijk misvormd.

Nynorsk 5 februari 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4870260)
Duurt een klein jaar voor dat dat terug normaal is.
Ik heb zo eens een uitgroeiende nagel gehad na een biljard ongeval.

Mijn nagel is in de kerstvakantie half afgerukt geweest en die is nu al een week ofzo helemaal terug normaal. Een klein jaar lijkt me dus wat overdreven.

Ben ook eens een hele nagel kwijtgeraakt (tussen zware duur gezeten met pollenhandjes) en dat heeft een maand of 2 geduurd...

bgf324 5 februari 2011 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5278866)
Mijn nagel is in de kerstvakantie half afgerukt geweest en die is nu al een week ofzo helemaal terug normaal. Een klein jaar lijkt me dus wat overdreven.

Ben ook eens een hele nagel kwijtgeraakt (tussen zware duur gezeten met pollenhandjes) en dat heeft een maand of 2 geduurd...

Bij Jeroen heeft dat toch ook 2-3 maand geduurd.

Nynorsk 5 februari 2011 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5278905)
Bij Jeroen heeft dat toch ook 2-3 maand geduurd.

ja maar die zat er nog met een flinke ontsteking bij.
mijne laatste keer was door een hondebeet maar da's meteen ontsmet, en heb ik goe laten uitbloeden, dus geen ontsteking gehad.

From_Vlaanderen 5 februari 2011 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5278866)

Bij mij toch een klein jaar (ik heb uiteraard niet zo'n poezelige nageltjes al gij).
Dat was van mijn duim met dat ik een break shot wil doen ga ik juist waar dat die nagel uit dat vel komt hard tegen de rand van die biljard. Het bloed liep er uit.

Nynorsk 5 februari 2011 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5278926)
Bij mij toch een klein jaar (ik heb uiteraard niet zo'n poezelige nageltjes al gij).
Dat was van mijn duim met dat ik een break shot wil doen ga ik juist waar dat die nagel uit dat vel komt hard tegen de rand van die biljard. Het bloed liep er uit.

of 't groeit bij u gewoon wat trager.
mijn pa heeft zijn grote teennagel eens kwijtgespeeld. Dat heeft 'm 4 maanden gekost. En ik zeg u: die teennagel van hem is alles behalve poezelig :|

From_Vlaanderen 5 februari 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5278931)
of 't groeit bij u gewoon wat trager.
mijn pa heeft zijn grote teennagel eens kwijtgespeeld. Dat heeft 'm 4 maanden gekost. En ik zeg u: die teennagel van hem is alles behalve poezelig :|

:rofl:

Dronkoers 6 februari 2011 06:58

Bij mij is alles misgroeit, dus wat maakt het uit ;-)

Inno 6 februari 2011 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5279317)

8O

Trixie 6 februari 2011 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5279317)

Ni aantrekken hoor. Zolang ge nog uwen arm kunt opheffen om uw bier te "heisen" is't nog ni zo erg. En....HEIS! (of is't "hijsen " met lange ij?) Spellingchecker, help mij.:-):-)

Erwinvds 6 februari 2011 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5279903)
Ni aantrekken hoor. Zolang ge nog uwen arm kunt opheffen om uw bier te "heisen" is't nog ni zo erg. En....HEIS! (of is't "hijsen " met lange ij?) Spellingchecker, help mij.:-):-)

Je hebt gezocht op het woord: hijsen.

 hijs de; m -en 1 zwaar karwei 2 dreun, oplawaai
 hij·sen hees, h gehesen 1 ophalen, bv. door middel ve takel 2 stevig drinken: bier ~

http://www.vandale.nl/vandale/zoekSe...chQuery=hijsen

estemble.

Dronkoers 6 februari 2011 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5279903)

Maakt nie uit, ik versta het ;-)

en idd :cheer:

'k Zou eigenlijk een mechanische arm moeten steken, dan wordt die nooit moe :cheer:

Ars_Nova 8 februari 2011 15:18

Mijn twee grote teennagels zijn uitgevallen na m'n wandelvakantie in de bergen. Dat heb ik al eens voorgehad en telkens was het verloop hetzelfde: eerst komt de nagel los te zitten, dan blijft hij nog hangen met een klein beetje vel dat ge uiteindelijk voor 't gemak doorknipt. En dan duurt het een heel jaar voor de nagel integraal is teruggegroeid. In tussentijd hebt ge eerst een hobbelig en lelijk stuk waar ge niks mee kunt aanvangen, maar na een jaar is dat er allemaal uitgegroeid en ziet ie er weer normaal uit.

Dronkoers 8 februari 2011 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova (Bericht 5285162)
Mijn twee grote teennagels zijn uitgevallen na m'n wandelvakantie in de bergen. Dat heb ik al eens voorgehad en telkens was het verloop hetzelfde: eerst komt de nagel los te zitten, dan blijft hij nog hangen met een klein beetje vel dat ge uiteindelijk voor 't gemak doorknipt. En dan duurt het een heel jaar voor de nagel integraal is teruggegroeid. In tussentijd hebt ge eerst een hobbelig en lelijk stuk waar ge niks mee kunt aanvangen, maar na een jaar is dat er allemaal uitgegroeid en ziet ie er weer normaal uit.

Ne nieuwe nagel is gelijk een zwangerschap zeggen ze toch?

9 maanden :-)

bgf324 8 februari 2011 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova (Bericht 5285162)

Damned 8O Hard gewandeld dan 8O

Steve_M 8 februari 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5278826)
Neen, maar zijn haak is redelijk misvormd.

Gecorrigeerd. Zonder dank.

pixelpower 8 februari 2011 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4869239)
Les van de dag:

dokter > forum

Les 2 van de dag:

buttplug > vinger

K... ik lag ff strijk!

:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be