![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die 60% zijn gegijzelden uit de Nederlanden onder het frans-taalimperialisme. Nederlanden herenigt U !!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag in jouw bericht eerst eigenlijk geen vraag. Mis van mij natuurlijk. Hier gaan we: Jouw vraag: Wat is dat nu voor gezeik? Mijn antwoord: hoogstaand gezeik. Jouw probleemke: het zal nooit genoeg zijn, je zal altijd op die man kakken. Mijn antwoord: Mis. Ik kak niet op de man. Ik kak op zijn troon, zijn functie en zijn raadgevers-gatlikkers. Ik begrijp perfect dat de man zelf zijn goedbetaald postje voor hemzelf en de nakomelingen van zijn echtgenote niet vrijwillig opgeeft. Allez, neem nu het pensioen van Fabbie: ongeveer 27.000 € ... per week. Ik vind het wel aartsdom van de man om niet beter Vlaams te leren en zijn kinderen niet aan te sporen om dit ook te doen. Om zijn en hun jobke meer veilig te stellen. Dit toont maar aan: het is volledig overbodig op dat niveau om zich iets van die boeren uit Vlaanderen aan te trekken ... |
Uiteindelijk maakt het allemaal niet veel uit, want er is toch geen kat die het 12 minuten lang uithoudt om naar de toespraak van de koning te luisteren.
<man kijkt naar TV> <koninklijke toespraak wordt aangekondigd> "Oewaaaaaarde laaandgeenooooooten," <man zapt weg> |
Citaat:
De dag dat het volk zegt dat hij, de onderdaan, moet opkrassen, kan hij zijn koffers pakken, uwe weledele Majesteit de Koning. Gesnapt En als gij, samen met nog een hand vol andere, het zo nodig vindt dat die sprookjesfiguren verder vetgemest blijven, sta dan maar zelf in voor hun decadente levensstijltje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb even verder ingevuld. Was het ongeveer dat wat je bedoelde? Dan heb je nog overschot van gelijk ook. |
Niet echt, tenzij als die vrouw ook brains heeft en genoeg stemmen haalt, maar wat Albert doet doen Sarkozy, Obama (en deed Merkel) toch ook (dit zijn de bekentste, spijtig genoeg ook duurste maar kan volgens mij goedkoper), dus waarom da huis me mensen die allemaal betaald moeten worden nog houden.
Of was je het met mijn uitspraak eens wat dat was niet echt duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be