Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gezocht: iemand met een mexicaanse roodknievogelspin (of gelijkaardig) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142722)

Nynorsk 23 augustus 2010 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4938243)
8O

8O

8O
Geef die gewoon een paar bussen titox en wa spinnenvangende katten kado , daar gaat ze meer aan hebben ... ;-)
Gade iemand met hoogtevrees ook af een brug smijten ??? :-D

Schade van de spin of schade door de spin ???
Zie dat de mensen eensklaps grijs haar krijgen van dat gruwelbeest ... :-(

Ik zou tot vorig jaar wellicht, ondanks mijn hevige hoogtevrees, van een brug gesprongen zijn mocht ik zo'n beest zien lopen hebben :-D

jogo 23 augustus 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4937250)
Tuurlijk, vliegen genoeg hier :D

strontvliegen lusten ze niet

fox 23 augustus 2010 11:32

Ik moet ook niet van die beesten weten en ik geef Steven Spielberg nog altijd de schuld! Ik heb letterlijk 2 jaar aan een stuk geen pantoffel meer aangedaan vooraleer ik de binnenkant goed geinspecteerd had.

Vlaamse Leeuwin 23 augustus 2010 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4938365)
Ik moet ook niet van die beesten weten en ik geef Steven Spielberg nog altijd de schuld! Ik heb letterlijk 2 jaar aan een stuk geen pantoffel meer aangedaan vooraleer ik de binnenkant goed geinspecteerd had.

:lol:

Rizzz 23 augustus 2010 11:50

Geen vogelspinnen maar hier wel al enkele redbacks tegen gekomen, overlaatst 1 in de glasbak, ook effe schrikken...

Gelukkig nog geen Funnelwebs maar die zitten hier ook naar 't schijnt.

manta 23 augustus 2010 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4938270)
lol.
schade �*�*n de spin.

Ge neemt een verschrikkelijke mensetende spin met genoeg vergif om heel de planeet kapot te maken , waarschijnlijk heeft die spin nog wat verborgen messen of pistolen bij en heeft ze mss tien dagen al geen eten gehad om ze toch maar bloeddorstig te maken , eventueel bindt ge het klokkenspel van 't beest af met een stevig touw zodat ze extra agressief is , zet die op één of andere mens maar ge zijt wel bezorgd over het welzijn van da beestje ??? 8O

Zipper 23 augustus 2010 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz (Bericht 4938396)
Geen vogelspinnen maar hier wel al enkele redbacks tegen gekomen, overlaatst 1 in de glasbak, ook effe schrikken...

Gelukkig nog geen Funnelwebs maar die zitten hier ook naar 't schijnt.

Australië zou de gevaarlijkste dieren ter wereld herbergen, zowel wat betreft slangen, spinnen, schorpioenen.......

Zipper 23 augustus 2010 16:02

Van spinnen gesproken, Zwarte Weduwes ontdekt in Anwerpse haven........

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...100823_weduwes

Nynorsk 23 augustus 2010 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 4938833)
Van spinnen gesproken, Zwarte Weduwes ontdekt in Anwerpse haven........

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...100823_weduwes

whahahaha :-D

In de haven van Antwerpen zijn vier zwarte weduwes gevonden op een transport uit Afrika. De giftige spinnen zitten op legervoertuigen van het Amerikaanse leger die al sinds 14 augustus in open lucht stilstaan. De terminaluitbater wacht op toestemming van de gezondheidsinspectie om de dieren te verdelgen.

Die kan daar nie gewoon per ongeluk zijne voet op zetten ofzo? :-D

Misschien is er gewoon ene wakker geschoten omdat ik het hier zopas nog maar had over "spinnen die meegekomen zijn met den boot" 8-)

Zipper 23 augustus 2010 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4938839)

In de haven van Antwerpen zijn vier zwarte weduwes gevonden op een transport uit Afrika. De giftige spinnen zitten op legervoertuigen van het Amerikaanse leger die al sinds 14 augustus in open lucht stilstaan. De terminaluitbater wacht op toestemming van de gezondheidsinspectie om de dieren te verdelgen.

Misschien is er gewoon ene wakker geschoten omdat ik het hier zopas nog maar had over "spinnen die meegekomen zijn met den boot" 8-)

die uitheemse spinnen komen altijd wel mee met den boot, hoor.

Nynorsk 23 augustus 2010 16:21

...

dat weet ik

?

Txiki 23 augustus 2010 16:50

Hoe zit dat nu met die spinnenbbq?

Nynorsk 23 augustus 2010 16:54

die is bij u eh!
'k heb al een lading opgestuurd, zou morgenochtend op bed geleverd worden.

Txiki 23 augustus 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4938924)
die is bij u eh!
'k heb al een lading opgestuurd, zou morgenochtend op bed geleverd worden.

Ok. Ondertussen krijg ik hier leuke maar peperdure uitnodigingen... Ziet er leuk uit, maar zeg...

Cdude 23 augustus 2010 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4938839)

"Wachten" die spinnen ook in de open lucht tot ze verdelgd worden of zou het kunnen dat deze ondertussen gaan "wandelen" zijn?

Nynorsk 23 augustus 2010 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4939211)
"Wachten" die spinnen ook in de open lucht tot ze verdelgd worden of zou het kunnen dat deze ondertussen gaan "wandelen" zijn?

met deze windsnelheden zitten die ondertussen al 20 km verder.

Cdude 23 augustus 2010 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4938365)

Om te zien of Steven er in zat? 8O

Cdude 23 augustus 2010 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4937989)
Ha ge gaat professioneel spinfobietherapeut worden? :-D

Daarvoor hebt ge eigenlijk geen echte spin nodig. Een goede foto is al genoeg, eigenlijk is zelfs de verbeelding van zo'n spin zelfs voldoende. Ik heb alleszins iemand van kattenallergie afgeholpen door middel van enkele van die fameuze NLP technieken. Met fobieën lukt dat naar het schijnt even goed.

Fobie is psychisch, allergie pathologich.
Hoe werkt dit bij beide? (linkje graag;) )

Wisord 23 augustus 2010 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4936261)
Iemand hier met vogelspinnen thuis?

Nee die horen niet in een kooi te zitten .

filosoof 23 augustus 2010 23:53

Zijn 'zwarte weduwen" ook goed?:

http://www.demorgen.be/dm/nl/994/sta...se-haven.dhtml

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be