![]() |
Citaat:
|
Citaat:
allen beweerden trouwens ook dat ze 100% zeker waren jupiler te herkennen geen van allen was juist de bieren waren bock pils bavik pils primus jupiler stella maes piedboeuf blonde |
|
Citaat:
|
Wat zitten jullie nu heel de tijd over pilsproeven bezig? Er is nog wel meer bier dan dat hoor. Ik zou die pinten niet juist raden, want ik drink nauwelijks pils.
|
Weet je wat pas écht lekker is?
Cava! |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is ook gebeurd in de rest van Vlaanderen, waaruit ik kan besluiten dat er hier geen biercultuur meer bestaat ;) |
Citaat:
Het verschil lijkt me redelijk duidelijk. Dat je niet het juiste naampje bij de pilsen kunt plaatsen is iets anders eh. |
Citaat:
|
In den Ambiorix hebben ze Cristal. Moehaha.
Al is die eigenlijk zo slecht nog niet, ik hou van wat bitter. |
Ik vermijd de Oude Markt als de pest.
|
Citaat:
Spreek me niet tegen AUB. Gisterenavond was je niet beleefd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat denken jullie over karlsquell
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gewoon een analogie: omdat ik mijn studenten niet bij naam kan noemen is er geen verschil tussen al die mensen? |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nu eenmaal verschillen in samenstelling en productieproces wat pils betreft. Als je er niet in slaagt om verschil te smaken tussen, ik zeg maar, finkbrau (wat ik behoorlijk slappe zooi vind) en bavik dan zijn je smaakpapillen gewoon naar de zak. meer valt daar niet over te zeggen. Dat je geen verschil smaakt tussen Maes, Stella en Jupiler is dan weer niet zo vreemd, da's gewoon eenheidsworst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be