| fonne |
28 augustus 2010 18:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus
(Bericht 4948159)
Alweer van die typische fonne bla bla die op niks gestoeld is.
|
Ik heb de indruk dat jij niet graag met de feiten wordt geconfronteerd.
Citaat:
(Bericht 4948159)
Is hetzelfde als beweren dat de Antwerpse regio binnen 5 jaar op zijn gat ligt omdat de Chemie er wegtrekt, zodat Antwerpen zo zal verloederen dat zelfs de illegalen niet meer in Borgerokko willen blijven. ;-).
|
Dat is een risico, en daar moet aan gewerkt worden. Door een gedurfde technologische herorientatie van dezelfde orde als de DIRV van Gaston Geens. Vlaanderen moet inderdaad meer aandacht besteden aan een nieuwe industriële politiek als het niet in Waalse toestanden wil terechtkomen. In feite is dat mijn meest fundamentele kritiek op de Vlaamse politiek: ze doen te weinig om de toekomst te creëren, en blijven te zelfgenoegzaam het geld verdelen aan de structuren uit het verleden.
Citaat:
(Bericht 4948159)
Ik krijg meer en meer de indruk dat jij jaloers bent op de ontplooing van Brussel als Europese hoofdstad. ;-)
|
De Leopoldswijk maakt 1% van Brussel uit. Je kan daar naar opkijken, maar het is niet van die aard dat het Brussel uit het slop gaat halen. Hoeveel Brusselaars werken er eigenlijk bij al die instellingen?
|