![]() |
Citaat:
Het leger afschaffen ben ik dan weer tegen, er moet grondig bespaard en herzien worden (alle te oude, te dikke bureaucraten eruitgooien zou een mooi begin zijn) maar er moeten veel meer échte soldaten geworven worden. En in verschillende landen is al gebleken dat dit geen probleem kan zijn, er zijn vaak 2 tot 3 keer meer geïnteresseerden dan beschikbare plaatsen |
Citaat:
Wat zeg ik ,nu ,dan hoeven wij immers per percentueel bevolkingsaantal voor Vlaanderen nog maar 2.5 miljard aan besparingen bijeen te zoeken voor dat jaar bovenop die 12 miljard die we sowieso toch al kwijt zijn... De rest van het putteke van het jaar is volledig voor de franco's en de brusselaarkes... |
Citaat:
Hangt natuurlijk van de echte inflatie af. Als die herzien wordt naar 1.6% is het maar 0.8% op zes maanden, en 7,5 maanden voor een vol percent, i.e einde van dit jaar. |
NVA moet nu nieuwe eisen op tafel leggen. Het moment is aangebroken om te gaan voor confederalisme. Alle beloften en garanties van de franstaligen over de huidige verworvenheden zijn immers een lege doos. Hopelijk ziet de NVA in dat nu de forcing moet gevoerd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet alleen niet op hem gestemd, ik zal nooit op hem stemmen. Maar ik heb wel mijn gedacht over Meneer Jamais. |
Dat ze hun maar haasten met nieuwe verkiezingen, want als dat te lang aansleept komt misschien de intrieste Geert aap uit de mouw.
Weet je wel, dat vermeende fraudedossier dat lopende is. Dat zou N-VA wel eens 10% kunnen gaan kosten. Dus voor frituur Bart is het nu of nooit. De Zwarte Piet heeft bij al, dat hij nu maar goed uitkijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds... wat heb je aan een forum als er niemand is die de rest zit te koeieneren?:-D |
Citaat:
Op 1 zaak, de franstaligen willen de Vlamingen niet verzekeren dat ze hun woord zullen nakomen op vlak van de herziening van de financieringswet. Niet meer en niet minder. De fout zit deze keer zeker niet aan Vlaamse kant, trouwen het gebruik van woorden als Olijke en Stoere bewijzen vooral dat uw posts een gebrek aan inhoud hebben die je tracht te verbergen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart doet gewoon waarvoor hij 800.000 stemmen gekregen heeft. Wie het froete verschil niet ziet tussen Madame Non en Mijnheer Neen, is ofwel blind ofwel ter kwader trouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dewever wil zijn programma erdoor krijgen maar wil geen toegevingen doen aan andere partijen. Zo werkt het echter niet in een meerpartijendemocratie.
Dan maar geen regering, de franstaligen moeten even koppig bij hun standpunt blijven als Dewever. Ondertussen moeten Brussel en Wallonië ook al voorbereidingen treffen voor moest België splitsen en ze samen het nieuwe BelgiË zouden vormen. Het is zeker geen doemscenario, maar het hoeft ook niet. Als de Vlamingen het perse willen, en niet willen toegeven, dan komt het er toch van, en zijn definitief Brussel kwijt. |
Citaat:
Waarschijnlijk was BHV gesplits had die De Croo Junior de stekker er niet uitgetrokken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be