![]() |
Citaat:
(edit: en je weet tot waar de bevoegdheden van de Vlaamse - en franstalige - gemeenschap(pen) reiken ) En B. pretendeert een democratie te zijn, dus zou de meerderheid als een meerderheid behandeld moeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, dat het dan tot "Anschluss" en zo komt, staat wel als een paal boven water. De 'Francolatrie' doet alvast harder haar best om alles en iederéén tegen les Flamands in het harnas te jagen dan om de eigen misère onder ogen te zien en er ook eens iets aan te doen. Maar ja, een mens moet zijn prioriteiten kennen, nietwaar. |
Reeds sinds 2007 "willen" alle franstaligen een staatshervorming. Toch wel erg dat die Vlamingen niet willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al vraag ik me af waarvoor het symbool staat. De groene gedachte of de toestand van België. Volgens mij braakt dat ding meer CO2 uit dan een moderne SUV met roetfilter. |
Citaat:
Nee, de enige vraag die BDW moet stellen is: "willen jullie nog een Belgische regering, of houden we ermee op?". Want als men ten zuiden niet leert dat democratie wil zeggen dat de meerderheid beslist, dan heeft het allemaal geen zin. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft mijn voorkeur voor een regering met stevige staatshervorming: met ps of met mr: dat hangt af van hoe ver de staatshervorming zou gaan; ik laat die beslissing in het volste vertrouwen over aan het Weverke en zijn partijbestuur. |
Citaat:
Erg geloofwaardig... Die toetreding erven we gewoon over, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar... ze zijn ook realistisch genoeg om zich aan te passen aan de realiteit als dat niet anders meer kan. En dat hangt alleen van ons af: wij moeten hen in zo'n stelling maneuvreren, dat ze niet anders meer kunnen dan onze wensen uit te voeren. |
Citaat:
Is het je racistische haat? Of is het de blinde woede die ontstaat omdat jullie het land niet meer kunnen controleren? |
In Pieters kan ik nog wel enig vertrouwen hebben, maar eerlijkgezegd als je Flahaut zijn palmares kent, denk ik niet dat we enig vertrouwen op zijn slaagkansen moeten hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be