![]() |
Citaat:
Wat weer andere vragen oproept. Bent u:..... 'solidairder met een arme Vlaming dan een arme Waal? 'solidairder met een arme Nederlander dan een rijke Vlaming? 'solidairder met een Franstalige Congolees dan een Lingala-talige Congolees? 'solidairder met een arme Surinamer dan een arme Waal? 'solidairder met een arme Surinamer dan een Rijke Waal? 'solidairder met een arme Fransman dan een rijke Vlaming? De geachte Forumleden mogen natuurlijk ook zelf antwoorden geven op deze vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
gij zou dat toch zeker moeten weten |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben solidair met wie ik wil, en daar heeft niemand mij iets over op te leggen ik kan u wel verklappen dat ik niet solidair ben met de ps junta of van saksen coburgh straf he en hou uw gemoraliseer maar voor u, het pakt geen verf meer wendt u zich maar tot poor man's friend marc eyskens |
Citaat:
Het is een watervalsysteem: als de N-VA niet lukt, komt ge automatisch in een lagerliggend, heviger stromend water terecht. |
Citaat:
OVLD en CD&V die voor een onafhankelijk Vlaanderen pleiten...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2/ zijn er geen leesproeven om in het belgisch leger binnen te geraken? |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen heeft geen onafhankelijkheid nodig, enkel een état belgo-flamand. Buigen! |
Citaat:
Dat is niet hetzelfde als voorstander zijn van een volledige splitsing. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreek eens met mekaar af. Ik ben hetero, sorry als ik je gevoelens kwets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be