![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nergens, heb ik de indruk. Nog eens vijf jaar onderhandelen dan? Wanneer gaan we toegeven dat het niet meer werkt? Na nog eens vijf jaar? Tien jaar? |
Citaat:
ik ben Belgicist, maar evenzeer voorstander van een verdere staatshervorming. Ik ben republikein en heb een hekel aan folklore. ... en dat in twee posten die elkaar opvolgen! Faut le faire! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men moet de Fransoos = Belg uit de Vlaming halen. We zijn jaren , nee eeuwen van onze cultuur en taal beroofd en gelukkig gevochten er tegen. Terwijl de walen zich onder de voet lieten lopen. Nu is het tijd nog eens terug te slaan en harder dan in 1302. :vlaander::grootned: |
Citaat:
Velen beseffen niet hoezeer hun denken bepaald wordt door de belgitude. Het zal veel geduld, inzicht en liefde vragen om dat te keren. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat op de eerste plaats om collectieve emancipatie. En precies daar is het optreden van Bart De Wever zo belangrijk. Hij heeft een rolmodel voor de verdere emancipatie in beeld gesteld. Dat zijn populariteit maar blijft stijgen, toont aan dat de gemiddelde Vlaming hier al een hele tijd zit op te wachten, en dat we rijp zijn voor de volgende stap in het emancipatie-proces. |
Citaat:
|
Citaat:
Forceren helpt niets (en werkt zelfs contraproductief). Dat geldt imho op de eerste plaats voor degenen die het Vlaamse volk willen forceren in iets waar het niet rijp voor is of wat het zelf nog niet wilt. Je kan een mens noch een volk tegen zichzelf beschermen. Forceren helpt niets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be