![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie nergens datgene waarvoor de Vlaming massaal op de NVA hebben gestemd. Dat is géén goed teken man! |
Citaat:
Sinds wij geen regering meer hebben is het mogelijk overheidstekort geslonken van 25 miljard euro naar 23 miljard euro. Laat ze nog maar even doordoen, het tekort zal weggewerkt zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus geen nood :-) |
Citaat:
Dat blad dat elioke publiek maakte om hun zogezegde toegevingen te laten zien, staat vol winstpunten voor de franstaligen en verliespunten voor de Vlamingen. Het spijt me verschrikkelijk te moeten vaststellen dat mijn politiek idool daarrond zoveel tijd heeft gespendeerd. We halen niks binnen dan wat kruimels en geven de franstaligen een zeg op ons territorium. Ook: waarom sjot hij de SPa en groen! niet buiten en haalt hij de OVLD niet binnen? WIE kan hem tegenhouden? Het geeft een beter beeld van de uitslag van de verkiezingen in Vlaanderen. Wij hoeven NIET te kijken naar wie Wallonie rond de tafel zet, maar eens leren om ZELF te beslissen! We hebben verdomme de grootste partij van België, en als ze aan de andere kant NIET willen onderhandelen met ONZE keuze, dan is dat jammer voor België maar NIET ONZE fout. Hoeveel keer denkt Bart nog een "landslide" overwinning te kunnen halen om de scheve situatie HELEMAAL recht te trekken? De tijd is NU verdomme! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij ging nl over confederalisme praten, heeft daar ook 80 % van de NL verkozenen achter kunnen scharen ... hij heeft het woord godverdomme nog niet durven uitspreken aan de onderhandelingstafel ! zelfs niet in zijn zo geliefkoosd Frans :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of wat denk je te bereiken? |
Citaat:
SP.A schatplichtig aan de PS en Groen ziet overal positieve elementen in. |
Citaat:
|
Citaat:
JA, nogmaals: Bart heeft zich laten verstrikken. Hopelijk komt hij tot inkeer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be