![]() |
Citaat:
goed, harde cijfers vanop het terrein zelf. Bij de laatste federale verkiezingen waren er 575.600 kiesgerechtigden in Brussel. als jij zegt dat er daarbovenop nog eens 700.000 buitenlandse kiesgerechtigden zouden zijn, betekent dit dat Brussel, zonder de jongeren dus, al bijna 1,3 miljoen inwoners heeft. of zijn de verkiezingsuitslagen compleet vervalst daar? |
Ter informatie, bij de laatste verkiezingen waren er in Brussel 575,600 "Stemgerechtigde Belgen die gevestigd zijn in België"
Per kanton: Kanton Stemgerechtigde Belgen die gevestigd zijn in België. Anderlecht 69,872 Brussel 78,316 Elsene 72,175 Schaarbeek 81,245 Sint-Gillis 19,601 Sint-Jans-Molenbeek 99,591 Sint-Joost-Ten-Node 82,661 Ukkel 72,139 Totaal 575,600 EDIT: lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Als ik Shadowke lees krijg ik zin om terug te roken.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er nooit sociologische studies verricht naar dit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover mijn diverse toch wel redelijk betrouwbare bronnen dit aangeven beheerst ca 95% van de bevolking minstens in redelijke mate Frans, wat het logischerwijs tot lingua franca maakt. Echter, slechts 35% van de inwoners van Brussel schijnt Frans als gezinstaal te gebruiken. Dat lijkt me sociologisch gezien wel een interessante maatstaf. |
Citaat:
- de buitenlandse eurocraten, (allen geregistreerd op het europees postnummer in de wetstraat); - de NATO werknemers (allen geregisstreerd in de Nato in Evere ); - de buitenlandse diplomaten; http://statbel.fgov.be/nl/binaries/p...m325-39286.pdf |
Citaat:
dus moet je dat ook nog is doen x ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be