Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   allochtonen ziekenhuis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143912)

Bob 21 september 2010 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4993232)
Nog toffer. Dat westerse bedrijven hier gaan lopen om zich elders te vestigen waar ze slavenarbeid organiseren terwijl hier slavernij verboden is.

Niet wanhopen. Komt hier wel terug, als wij slavenarbeid kunnen gaan verrichtten, voor deze landen die nu slavenarbeid voor ons verrichten.

SDX 21 september 2010 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4993346)
Sat floreren zou ik maar niet te hard roepen... zo rooskleurig is het daar niet.

je herkent de ironie niet? :-(

Bob 21 september 2010 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4993262)
Mischien moeten we ons de vraag stellen of het in Congo beter gaat nu, als tijdens het koloniaal bewind ? Enkel uit nieuwsgierigheid.;-)

Jamaar, zulke opmerkingen zijn niet politiek correct.

EddyBal 21 september 2010 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4993458)
je herkent de ironie niet? :-(

Zonder ;) of :roll: neem ik commentaar ernstig. Hoe anders het verschil aanduiden? Daar dienen die emoticons nu eenmaal voor. Anders had je het in een kluchtiger jasje moeten gieten ;)

De schoofzak 21 september 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4993034)
Jouw voorouders hebben net als de mijne mee geprofiteerd van de rijkdommen die dat handjekap opleverden (ter info, ik heb ook geen kolonialen in de familie, op een of andere pater die nog op Molokai heeft gezeten na). Vreemd dat wanneer het gaat om positieve zaken, het steevast gaat om het hele volk, maar wanneer het om mindere positieve dingen gaat, we het ineens hebben over individuele families.

Het is trouwens allemaal niet zo belangrijk: de apartheid was uitsluitend positief voor de blanke bezetter.

Da's geen probleem. Vooropgesteld dat Molokai geen minderjarig jongetje was.

SDX 21 september 2010 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4993666)
Zonder ;) of :roll: neem ik commentaar ernstig. Hoe anders het verschil aanduiden? Daar dienen die emoticons nu eenmaal voor. Anders had je het in een kluchtiger jasje moeten gieten ;)

...euh.... door de rest van de bijdragen te lezen, door te lezen w�*�*r ik antwoord op geef, nahjah, meestal voel je dat wel aan dacht ik zo...

Ik denk wel dat degene aan wie ik het richtte (Steve) het begreep.

Maar speciaal voor jou zal ik er een :roll: en een ;-) bijzetten. ;-)

Toch nog effe; hoe doe je dat; 'in een kluchtiger jasje steken', geef me eens een voorbeeld, ik bedoelde het helemaal niet 'kluchtig', het was 'ernstig', maar dan ironisch ernstig.

Kodo Kodo 21 september 2010 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4992983)
Ja inderdaad, maar wat ik bedoel met 'gematigde' moslims is; dat de overgrote meerderheid niet doet aan 'extreme' dingen zoals moorden, zelfontploffen e.d., de rest; de islamisering doorzetten, fratsen, kuren, grillen en eisen, hun halal, hoofddoeken en andere fratsen overal en altijd opdringen, ja, daar doen ze ijverig aan mee, want er is tenslotte 'godsdienstvrijheid, onder dat mom meent men alles te mogen en kunnen.
Er wordt vergeten waarom die wet op godsdienst'vrijheid' er gekomen is, met welk doel en in welke context.
In elk geval niet om (opnieuw) onderdrukt te worden door de meest intolerante ideologie, integendeel!

Zo'n wet wordt meestal met redenen omkleed in een zogeheten "considerans". Ik vraag me af of iemand daar iets meer over weet, en of daar gebruik van wordt gemaakt door justitie. Eigenlijk zou dat moeten.

artisjok 22 september 2010 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4992323)
Ze zullen nooit integreren. Dat willen ze niet.

Dat is toch wat jij ook wil.
http://forum.politics.be/showthread....82#post4993282

artisjok 22 september 2010 06:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4992983)
Ja inderdaad, maar wat ik bedoel met 'gematigde' moslims is; dat de overgrote meerderheid niet doet aan 'extreme' dingen zoals moorden, zelfontploffen e.d., de rest; de islamisering doorzetten, fratsen, kuren, grillen en eisen, hun halal, hoofddoeken en andere fratsen overal en altijd opdringen, ja, daar doen ze ijverig aan mee, want er is tenslotte 'godsdienstvrijheid, onder dat mom meent men alles te mogen en kunnen.
Er wordt vergeten waarom die wet op godsdienst'vrijheid' er gekomen is, met welk doel en in welke context.
In elk geval niet om (opnieuw) onderdrukt te worden door de meest intolerante ideologie, integendeel!

Vertel.

lantjes 22 september 2010 06:43

Objectief bekeken is een gescheiden ziekenhuis een goei zaak, ook voor ons autochtonen. Kan er tenminste geen Islamiet in dezelfde kamer komen te liggen, stel u voor.8O

suqar_7loe 22 september 2010 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4993934)
Objectief bekeken is een gescheiden ziekenhuis een goei zaak, ook voor ons autochtonen. Kan er tenminste geen Islamiet in dezelfde kamer komen te liggen, stel u voor.8O

*KNIP* Gij hebt geen last van de islamieten en zij ook niet van u. Iedereen tevreden.

Wisord 22 september 2010 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4993975)
Kruip in uw geiten- of kippenhok, daar waar ge thuis hoort.. Gij hebt geen last van de islamieten en zij ook niet van u. Iedereen tevreden.

dikke 2

Kodo Kodo 22 september 2010 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4993912)
Vertel.

Zonder onze dag aan opzoekwerk te besteden, weten we allemaal dat de wetten ter garantie van de godsdienstvrijheid in het beschaafde deel van de wereld niet voor de mohammedanerij bedoeld waren en dat onze argeloze wetgevers toentertijd geen rekening konden houden met de totaal andere context die door de import van dat imbecielengeloof zou worden gecreëerd.

Het is nog steeds zo dat 99% van de bevolking hooguit zeer, zeer vage vermoedens heeft van de laaghartige schurkenmentaliteit die uit het aanleren van de koran en het opgroeien tussen erdoor gehersenspoelde mensen voortvloeit.

SDX 22 september 2010 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4993761)
Zo'n wet wordt meestal met redenen omkleed in een zogeheten "considerans". Ik vraag me af of iemand daar iets meer over weet, en of daar gebruik van wordt gemaakt door justitie. Eigenlijk zou dat moeten.

Lijkt me ook interessant om weten wat er zoal in die considerans staat.

grimbergen 22 september 2010 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4993934)

Nu de moslims toch opteren voor "apartheid". Wens ik graag die formule door te trekken naar niet moslim vluchten. Kwestie van veiligheid. 8-)

SDX 22 september 2010 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4993912)
Vertel.

Citaat:

en

Citaat:

Kodo Kodo
Zonder onze dag aan opzoekwerk te besteden, weten we allemaal dat de wetten ter garantie van de godsdienstvrijheid in het beschaafde deel van de wereld niet voor de mohammedanerij bedoeld waren en dat onze argeloze wetgevers toentertijd geen rekening konden houden met de totaal andere context die door de import van dat imbecielengeloof zou worden gecreëerd.

Het is nog steeds zo dat 99% van de bevolking hooguit zeer, zeer vage vermoedens heeft van de laaghartige schurkenmentaliteit die uit het aanleren van de koran en het opgroeien tussen erdoor gehersenspoelde mensen voortvloeit.

illwill 22 september 2010 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 4991808)
http://www.vatankliniek.nl/

Leve de multicul :evil:

Is geen allochtonen ziekenhuis, het is een moslimziekenhuis.
Er is geen allochtonenprobleem, er is een moslimprobleem.

Cdude 22 september 2010 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4993975)
Kruip in uw geiten- of kippenhok, daar waar ge thuis hoort.. Gij hebt geen last van de islamieten en zij ook niet van u. Iedereen tevreden.

Alleen een islam(gr)iet kan zulke leugens verkopen en ze zelf geloven.
Kutreligie, kutvolgers en niks dan kutlast.

grimbergen 22 september 2010 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4994501)

:clapping:

Albrecht 22 september 2010 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4994501)

Wijze woorden van deze kutatheïst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be