![]() |
Citaat:
de Franstaligen zijn aan de wieg van de Belgische revolutie, dus zullen ze ook zelf België opblazen. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, N-VA is helemaal niet nodig om dat op de agenda te plaatsen. Om de gekende politicoloog W. Capiau te citeren: "Laat maar komen, Grietje." |
Citaat:
Heb daarnet de hilarische uitzending van 'Mise au Point' van afgelopen zondag gezien (http://www.rtbf.be/laune/revoir/deta...IMDF100-000-PR) en dat tartte alle verbeelding. Een quasi volledige uitzending over BDW met als kers op de taart (vanaf minuut 54 ongeveer) een of andere kwistenbiebel (met enig aanzien blijkbaar in de franstalige wereld) die BDW's karakter/houding/psyche/intenties interpreteert door de lichaamstaal te bestuderen. Ik heb zelf de man even geobserveerd en kan zijn lichaamstaal omschrijven als uiterst theatraal, overdreven mymisch en hij heeft blijkbaar een oogprobleem: telkens hij naar de climax van een zin ging, sperde hij de ogen steeds verder open (ik miste enkel nog de betere tune uit horror- en/of thrillerfilms om het compleet te maken). Conclusie van de arme man: 'Er valt echt niks af te lezen van het gezicht van die man'. Waarmee ze hun vraagstelling verder kunnen zetten de komende weken: 'Wie is BDW? Wat drijft hem? Wat wil hij? Wil hij onderhandelen? Wil hij tot een akkoord komen?' |
Citaat:
|
Citaat:
De angst zit diep. |
Citaat:
Gebrek aan argumenten zeker.... Nochtans is het begrip "pokerface" op de Wever momenteel perfect van toepassing...:lol::lol::lol: telkens weer worden de rexistjes gereraisd.....:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ook Béatrice Delvaux heeft het nog steeds niet begrepen en blijft -naar mijn inzien- onnodig provoceren. |
Citaat:
Ze zullen daar in brussel al wel ettelijke keren hebben moeten terugdenken aan 2007 toen ze de Vlaamse voorstellen hooghartig afwezen als zijnde onbespreekbaar volgens hun.... En anno 2010 zouden ze superblij zijn als de Vlamingen diezelfde voorstellen die zij destijds afwezen ,en die nu door hun opnieuw op tafel werden gelegd toch maar te willen aanvaarden zonder meer.... Blijkbaar hebben ze niet door dat de inzet inmiddels verhoogd is,en zij momenteel de vragende partij zijn voor het behoud van dit onland.... Tja "wie een put graaf voor een ander valt er uiteindelijk zélf in"....;-) |
Ach, het Waals Afwijzingsfront zal uiteindelijk niets toegeven en de status-quo bestendigen. Het wordt na bijna 110 dagen tijd dat de Vlamingen eindelijk hun plaats kennen.
|
Citaat:
Zo wil ik het horen. Als ik het script mocht schrijven zou het zo lopen. De Walen die nog wat arroganter worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beperkte bevoegdheden dus..... Voor de wallonnekes rest er maar de keuze tussen twee dingen ,of ze geven toe aan de Vlaamse eisen,of ze proberen het op hun eentje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be