![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, ik ken ook codeïne bevattende pillen en siroop die in vrije verkoop zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het rijden onder invloed ( exclusief de discussie ervan ) is het eveneens |
Citaat:
Bovendien beweren deskundigen dat die test ook positief test op de verkeerde stoffen. Schouppe beweerd dat hij het beter weet dan wetenschappers. En durft dit dan nog te zeggen! |
Citaat:
Citaat:
De vraag ivm precisie nog gelaten De vraag ivm nauwkeurigheid ook nog gelaten Citaat:
Btw niet alleen weet hij het weter dan de wetenschappers ... nog straffer : Citaat:
|
Citaat:
Een reden om alcohol te bannen? blijkbaar niet. Ik blow & rij regelmatig, en daar is absoluut niets verkeerd mee. Ik wil geen voorbeeld stellen, en sinds de speekseltesten ben ik daar ook mee gestopt, maar mensen die stoned rijden zullen ABSOLUUT niet snel ongevallen veroorzaken. slomer rijden, of misschien mensen hinderen door te traag te rijden.. zoals sommige oudjes, dat kan wel maar so what? Ik spreek uit MIJN ervaring, smoren & rijden, gaat niet hand in hand, maar het gaat wel. maar zo'n politiekers, ja die gaan er alles aan doen om hun hypocriete mening door te drukken, zolang ze maar wat conservatieve mensen aan hun kant krijgen. dé-gou-tant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogen we de flikken in hun gezicht spuwen?
|
Citaat:
maar ik heb gewoon geen ZIN om overmoedig te gaan rijden als ik blow. en mijn reactiesnelheid zal heus niet zo zijn van "ohh een booommm........................... BLAM" nee, ik game (firstpersonshooter) ook véél beter als ik geblowed heb. raar toch moest men reactiesnelheid naar beneden gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat wil zeggen dat jij oud bent? :) |
Citaat:
Als ik mij zatjes voel ga ik ook trager rijden en (proberen) meer te concentreren. |
Citaat:
Een FPS is een VIRTUELE wereld. Blowen en rijden gaan niet samen. |
Citaat:
dus het is wel degelijk DEZELFDE reactiesnelheid, want 500 FPS, is meer dan het oog kan zien. tsss |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be