![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op 12 October komt BHV weer boven water in het federale parlement. De oude splitsing wordt opnieuw ingediend. Krijgen we dezelfde uitslag van de stemming: Vlamingen stemmen voor, Franstaligen lopen weg en één groene is niet solidair.
Welke groene kabouter wil de weg van Tine volgen ? Wouterke ? |
Citaat:
Ik was laatst in een postlokaal. Even in de rij wachten natuurlijk (tja... ze kunnen geen honderd loketten hebben) en achter me stond een werkloos iemand die een verloren portefeuille per postpakje naar de eigenaar wou terug sturen. Stom van hem want dat kost hem veel geld en zou uiteraard aangetekend moeten gebeuren. Hij kon het even goed gewoon binnen brengen bij de flikken (500 meter verder hoofdkantoor). Zijn uitleg was "Als het mij gebeurt, hoop ik dat ze het ook voor mij zullen doen". Wie is dan een mens en wie een ongenadeloze haai? |
Citaat:
|
Citaat:
|
de groen schieten NVA in de rug...
Citaat:
Hoe kan je nu iemand in de rug schieten indien je er niet achter staat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA kreeg werd toen ook amper gehoord, laat staan dat ze betrokken werden bij onderhandelingen. Ondertussen is er trouwens wel heel wat veranderd, vind je niet? Is het dan ook geen tijd dat er stilaan een belletje gaat rinkelen bij u en bij uitbreiding de voltallige Brusselse bourgeoisie en het Waalse profitariaat? |
Citaat:
Profiteurs luisteren alleen naar wie voor hun profijt zorgt... :evil: :x :evil: |
Citaat:
Wie dat achter die partij zijn heil zoekt is een achterlijke. Nu gaan ze weer de opwarming van de aarde tegenhouden. Dat de aarde in haar ongeveer 4.320.000.000 jaar bestaan al ontelbare keren een opwarming en afkoeling gekend heeft, daar staan ze niet bij stil. Als we binnen kort terug naar een ijstijdperk gaan kunnen ze fier op hun borst slaan dat zij het hebben klaar gespeeld om de opwarming terug te keren. En wie zot genoeg is trapt met beide voeten in die onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik vind het eigenlijk wel jammer dat Groen! (en ecolo) zich hierop profileren, veel logischer zou geweest zijn dat ze de nood aan een fatsoenlijk klimaatakkoord benadrukken:? |
Citaat:
Is dat die "kern van de zaak" waarover Van Besien het had, en de journalist van dat media-ding 'vergat' verdere vragen te stellen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be